Hij heeft wel het budget momenteel zegt hij. Maar ik vind het zeker een optie als hij dit seizoen top 4 of top 5 kan halen.
Alles buiten de top 4? Nantes heeft altijd wel interessante spelers. Marseille kan natuurlijk nooit, wellicht een talent van Psg wat totaal geen kans gaat krijgen. Welke positie wil je versterken?
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar gebruiken jullie wel of niet het scouting network in de career mode?
Door hier gebruik van te maken kom ik vaak tot verrassende en originele transfers. Na één seizoen scouten heb ik toch voor elke positie wel zo’n 5 á 10 interessante opties, mocht ik iemand moeten of willen vervangen.
Ik gebruik ook geen sofifa, dat maakt het naar mijn gevoel toch echt te makkelijk. Via transfermarkt bekijk ik wel vaak de geschiedenis van een speler, als ik over wil gaan tot een transfer.
Niks specifieks ben een schaduw lijstje aan het maken voor wanneer spelers vertrekken.
Mag hopen dat iedereen die gebruikt?
Tip - laat de scout zoeken op contracten 0-1 jaar en de leeftijdsgrens 22-35, zo krijg je spelers in het vizier met een aflopend contract. Daarnaast heb ik meestal een verlanglijst aan gescouten spelers. Per positie 2-3 spelers waar ik geïnteresseerd in ben mocht er een speler onverwachts vertrekken.
‘t Is al van dat: Mazzu out, Veldman in …
Benieuwd of het nu beter gaat lopen.
Had FIFA maar een optie waarbij je op de huidige datum aan een carrière kon starten, met de standen en uitslagen van in de echte wereld.
Nba2k heeft dat wel is echt gaaf om dan met een team dat onverwacht matig presteert de weg omhoog in te zetten.
Zat me af te vragen of je al een ‘8’ hebt gevonden voor je Betis carrière? Ik kwam net Douglas Luiz tegen van Aston Villa die volgens Sofifa beter schijnt te zijn op de cm dan de CVM. Bovendien beschikt ook hij over een aflopend contract en zit er ook nog een redelijke groeimarge op de speler. Kan verdedigen maar is vooral erg goed in passing en schieten van afstand.
Goede suggestie! Ik heb besloten opnieuw te starten, zonder de eerste transferperiode aan. Halfweg augustus telde ik immers al een twintigtal onrealistische transfers, en voorlopig is er nog geen tool om die terug te draaien.
Ik kwam er ook achter dat Canales 77 voor onderscheppingen heeft en dus ook perfect op de 8 zou moeten kunnen spelen, en ik ga daar wat mee experimenteren.
Klopt, zijn defensieve stats zijn best hoog nog.
Na lang zoeken ben ik momenteel een carrière begonnen met RC de Lens. En heb gekozen voor, de bij Leeds ontslagen, Marcelo Bielsa. Dit mede door zijn verleden in Frankrijk en het team datgoed past bij zijn 4-1-4-1 systeem.
Nu ben ik opzoek naar;
- Snelle linksback met een goede uithoudingsvermogen
Alex Bangura (Cambuur)
Amadou Dante (Sturm Graz) - ‘voetballende’ centrale verdediger
Kevin Mac Allister (Argentinos Jrs.) - box to box ‘8’
Maxime Lopez (Sassuolo) - Rechtsbuiten met snelheid
Elayis Tavsan (NEC Nijmegen)
Zelf dacht ik aan bepaalde namen maar weet niet of het realistisch zijn, misschien weten jullie betere.
Kijk voor linksback eens naar Joris Kayembe. Geen hoog overall, maar wel interessante stats.
Dat is zeker een mooie optie! Ik ga hem scouten samen met Bangura. Ik denk toch dat ik in vijver moet vissen van middenmoters in België en Nederland. Zo zijn er verschillende spelers die de overstap al hebben gemaakt naar de Ligue 1, denk aan; van Bergen (Stade Reims), Openda (Lens), Matusiwa (Reims) en ga zo maar door.
Dus Bangura en Kayembe zijn zeker realistisch, ook denk ik aan: Castro-Montes (KAA Gent), Amuzu (RSC Anderlecht), van Ewijk (Heerenveen) of Ngonge (FC Groningen).
Ik zoek realistische spelers voor Birmingham city.
Aan wqt voor spelers moet ik denken waar zou ik kunnen zoeken.
Schotland, Scandinavië, Nederland, eigen competitie(championship) of lagere divisie. Als je specifieker kan zijn kunnen we je op posities een aantal keuzes geven.
Dankjewel ik zoek een linksback voor in de basis en een rechtsback als wisselspeler. En dan nog een cm die ook als cdm zou kunnen spelen.
LA: Kahl ( Aarhus), Jones ( New England Revolution) of Ferguson huren van Crystal Palace.
RA: Dabo (Coventry City), Bernard huren van Man Utd of Herrera van Real Salt Lake
CM/CDM: Fossum (Aalborg), Parks (New York City) of Brannagan ( Oxford Utd)
Ik zoek in mijn RC de Lens (seizoen 2) een type Wijnaldum middenvelder. Dat is in mijn ogen een speler met een goed uithoudingsvermogen, goed positiespel en een speler die op z’n tijd een goal mee pakt.
Zelf dacht ik aan;
N. De La Cruz
D. de Wit
F. Cristaldo
Welke speler is het meest realistisch?
Wel moet ik erbij zeggen dat mijn trainer de Argentijn Marcelo Bielsa is. Heeft iemand andere realistische transfers?
Ugrinic van BSC Young Boys