FIFA 23 - Speler Gezocht

In mijn Ajax carrière ben ik opzoek naar een realistische optie op de RCV postitie als vervanger van Timber.

Hier dacht ik zelf aan; Djimsiti van Atalanta en/of Vušković van HSV.

En voor de rechtsbuiten positie iemand die de concurrentie aan kan gaan met Conceição.

Hoor graag tips!

Mijn ervaring met Mac Allister (Argentinos jr.) zijn er goed. Een voetballende verdediger met redelijk wat snelheid.

Voor de buitenkant kun je kijken naar Amuzu van Anderlecht, Mitchell van Bergen (Stade de Reims), Ojeda (Godoy Cruz) of De La Vega (Atletico Lanus).

Hilgers
S. Van de Berg
Van de Ven
Debast

Nu ik geen Europees voetbal heb gehaald met Lyon kan ik mijn sterspelers een goede transfer niet weigeren en heb ik voor aankomend seizoen versterkingen nodig wat vinden jullie van de volgende opties

Cv:
Debast (Anderlecht)
Amey ( Bologna)
Bitshiabu (Psg)
Rouault (Toulouse) gedegradeerd

La:
Obrador (Real Madrid)
Locko (Reims)
Merlin (Nantes)
Ekomie (Bordeaux)
Cambiaso (Juve) huren met optie

Cvm
Tapia (celta de Vigo)
Sissokho (Bordeaux)
Gonzalez (Lanus)

Vleugelaanvaller:
Nusa (Club Brugge)
Gharbi (PSG)
Sanabria (Lanus)

Zoals jullie misschien al zien gaat na dit verloren seizoen de focus volledig op de jeugd.
Mocht je nog andere opties hebben zijn ze altijd welkom.
Hiernaast zoek ik ook nog 1/2 ervaren spelers positie maakt niet uit.

Zeker reële namen. Heb je ook al eens aan een terug keer van Lloris gedacht? Ik vind het altijd een meerwaarde om ex spelers terug te halen.

Wat @Spoon0612 zegt is zeker waar. Oud spelers naar de club halen is een mooie meerwaarde voor je carrière. Zelf haal ik ook veel plezier aan het halen van spelers die op spelers uit het verleden lijken.

Met Lyon kun je kijken naar een nieuwe Juninho. Een Braziliaanse speler met een goede vrije trap.

Ik zoek een belgische eerste keeper bij mijn charleroi careermode nadat Koffi verkocht heb mijn maximum prijs dat ik wil betalen is 3 miljoen

Gaetan Coucke of Bodart

Hubert of Jackers maar ik zou een jeugdspeler scouten. Keepers zijn gemakkelijk

Onder voormalig speler Fábio Cannavaro moet Parma Calcio 1913 weer gaan terugkeren op het hoogste niveau in Italië. Aangezien er in principe genoeg kwaliteit rondloopt in de selectie om dat te bewerkstelligen, heb ik besloten om voornamelijk te investeren met het oog op de toekomst. Filippo Terracciano (Hellas Verona), Alessandro Fontanarosa (Internazionale), Nicolò Fagioli (Juventus) en Wilfried Gnonto (Leeds United) kregen nauwelijks speelminuten bij hun huidige werkgevers en worden nu steunpilaren van de club. Aangezien het merendeel van de spelers op huurbasis (met optie tot koop) kon worden overgenomen is er nog een transferbudget van EUR 15,000,000 beschikbaar voor een absolute topversterking. Het bestuur heeft de doelstelling meegegeven om een aanvaller met een cruciale spelersrol aan te trekken, dus dat betekent een minimaal ALG van 74.

Voor degenen die de club minder goed kennen, Parma heeft een verleden met legendarische Zuid-Amerikaanse aanvallers. Het lijkt me dan ook toepasselijk om een speler van dat continent aan te trekken en door Wilfried Gnonto en Franco Vázquez te laten bedienen. Kortom, een Zuid-Amerikaanse aanvaller die in de toekomst een dragende speler in de Serie A kan worden lijkt me een goede omschrijving. Heeft iemand nog aanraders?

1 like

Ik dacht aan Barco, Colidio, Ponce, Boyé of Guiliano Simeone? Allemaal Argentijnen naar het vb. van Crespo, Balbo.

Duurdere opties, wss als je gepromoveerd bent naar de Serie A kan Angel Correa, Ávila, Icardi of grote broer Giovanni Simeone zijn?

Machtig dat je Parma terug naar z’n glorie wil terugbrengen!

1 like

@Matthi9s, uitstekende suggesties! Jammer genoeg spelen Ezequiel Barco, Facundo Colidio en Giuliano Simeone nog op huurbasis bij andere clubs, dus vrees dat zij niet haalbaar zijn. Het Argentijnse duo van Elche lijken me zeker spelers die in beeld zouden moeten zijn, maar je hebt me wel aan het denken gezet met Chimy Ávila. Heeft nu een marktwaarde van EUR 18,000,000, maar op het moment dat ik nog een extra speler verkoop zou dat geen probleem moeten zijn. Mauro Icardi zou een geweldige ‘marquee signing’ zijn voor de terugkeer in de Serie A, dus ga hem zeker in de gaten houden.

1 like

Graag gedaan! Ik denk graag mee met jouw creatieve opvattingen wanneer je een nieuwe carrière of uitdaging aan gaat! Veel plezier met Gialloblu, dat de oude gloriedagen mogen terugkeren!

1 like

Ik zit zelf nog te denken aan Pedro de la Vega.

1 like

Heb nog eens naar de selectie gekeken en denk dat het mogelijk is om nog vijf miljoen bij elkaar te sprokkelen door de verkoop van spelers. Uiteraard moet de club dan wel op een positie staan waar directe promotie eigenlijk al verzekerd is. In dat geval zijn er nog een aantal andere namen haalbaar op het moment dat ze buiten de boot vallen bij hun huidige werkgever: Facundo Fariás (Club Atlético Colón), João Pedro (Fenerbahçe SK), Maximilliano Gómez (Trabzonspor) of Mario Balotelli (FC Sion) bijvoorbeeld.

Eigenlijk is het idee dat zo’n aanvaller zes maanden lang de netten aan flarden schiet op het tweede niveau en vervolgens direct een belangrijke speler kan zijn op het hoogste niveau. Een andere mogelijkheid is om een relatief goedkope veteraan á la Radamel Falcao op te pikken en pas in de zomerse transferperiode voor een directe versterking gaan. Al investeer ik die miljoenen liever in een speler die ook op lange termijn van waarde kan zijn.

Probleem is dat mijn derde keeper en 2de keeper allebij zeer jong zijn en rap tegengoals slikken coucke en coosemans geprobeert allebij afgeketst

Farias al spits, ideaal als je met twee spitsen speelt. Urzi en Orellano als flank aanvallers. Waarbij Urzi een target kan zijn in je eerste seizoen.

Heb Farias bij Lyon gehaald en heb daar zeker geen spijt van

@Spoon0612, bedoel je dat Facundo Farías eigenlijk samen zou moeten spelen met een balvaste spits als aanspeelpunt? Misschien lijkt hij in dat aspect een beetje teveel op Wilfried Gnonto dan. Heb liever een aanvaller die ook als enige spits uit de voeten kan.

Het begint er op te lijken dat Maximilliano Gómez (Trabzonspor) qua profiel eigenlijk het meest past bij de spelers die op dit moment in de selectie rondlopen. Lucas Boyé (Elche CF) en Chimý Ávila (CA Osasuna) lijken me passende alternatieven. Mauro Icardi lijkt me een gedroomde kandidaat op het moment dat een terugkeer op het hoogste niveau een feit is. Zijn er nog alternatieven die jullie mee zouden nemen als nieuwe ‘superspits’ van Parma?

Een andere mogelijkheid is om een ervaren versterking voor de kortere termijn aan te trekken en dan pas op een later moment te investeren in een ‘marquee signing’. Denk dan bijvoorbeeld aan Fabio Quagliarella (Sampdoria), Radamel Falcao (Rayo Vallecano) of Stephan El Shaarawy (AS Roma).