FIFA 23 - Speler Gezocht

Is Barreiro Martins van Mainz niks voor je?

1 like

Ik zou vóór Reijnders Az gaan. Duitsland (Sow) Entracht Frankfurt is wel duur.
Maar is ook één prima sterke middenvelder,

Ramselaar heeft bij PSV ook niet gered. Dus ik.denk dat het te hoog is. Prima speler voor Utrecht of Heerenveen. Voor RC Lens niet.

1 like

@Aron1997 Dat is zeker een optie! Ik ga kijken hoeveel Mainz ervoor wil hebben. Ben niet van plan om veel uit te geven in de winter. Ik dacht zel af een miljoen of 5/6.

@Dennis85 Ik zie net dat Reijnders naar FC Koln is gegaan. Ramselaar is denk ik wel te licht ja, wel jammer want het is zeker een speler met een ‘drive’. Toch ben ik meer opzoek naar een elegante middenvelder naast de powerhouse Fofana en de stofzuiger Abdul Samed. Nu heb ik er Onana staan maar die vindt ik zelf ook te ‘grof’.

Dan zou ik al gauw uitkomen bij Zorgane (Charleroi) maar die heeft z’n snelheid niet mee. En is met 184cm ook aan de grote kant.

Zerrouki Van Twente misschien? Forfane wel een heerlijke speler. Wat één beest is dat.

Ik ga in de winter voor Zorgane (Charleroi), maar nu moet ik ook opzoek naar een Links- en rechtsbuiten op de korte termijn.

Omdat in 2 opeenvolgende wedstrijden Amuzu (7 maanden), Cabot (7 maanden) en David Costa (3 maanden) geblesseerd zijn geraakt. Dit zijn al mijn buitenspelers dus moet in de winter goed opzoek. Ik zat te denken aan; Medina (Liverpool Futbol Club) of Mama Balde (Troyes). Balde omdat hij 8e staat op de topscorerslijst en bij de nummer 17 speelt.

Ga je dan nu tijdelijk wisselen van systeem? 4-1-2-1-2 of 3-5-2?

@Spoon0612 Nee, ik blijf in m’n systeem spelen (4-1-1-1-3). Rechtsbuiten staan nu Sotoca (Spits) die daar momenteel in het echt ook staat bij Lens. Op linksbuiten heb ik Claude-Maurice staan en het middenveld omgegooide omdat ook Abdul-Samed (3maanden) geblesseerd is. Dit is momenteel de opstelling, dus ben echt opzoek naar buitenspelers en een CM zodat Onana de plek van Abdul-Samed kan innemen op CVM.

De volgende tegenvaller… Loïs Openda mijn topscorer heeft een blessure van 2 maanden opgelopen. Dat is al de 4e speler in korte tijd die wegvalt. Nu moet ik echt puzzelen en de juiste spelers aantrekken… iemand ideeen?

Ik kijk vaak bij andere ploegen waar spelers nauwelijks of niet aan spelen komen, die kun je vaak makkelijk huren.

@Spoon0612 Dat is zeker een goed plan! Ik zag al wel Ramazani (Almeria) en Gharbi (PSG) op de leenlijst staan. Dus daar ga ik er sowieso een van huren. Ook ga ik Pyrka (Piaster Gliwice) kopen omdat Lens best veel Poolse spelers aantrekt de laatste jaren en heb Zorgane (Charleroi) al aangetrokken. Verder weet ik echt niet welke andere buitenspelers realistisch is…

Het is best lastig bij een Franse club om te zien of een transfer wel realistisch is, daarom dat ik hier zoveel vragen stel, haha.

Daar is het topic en het forum voor bedoeld :wink:

Toch ook leuk om te sparren over spelers, tactieken enz.

@Spoon0612 @Begiristain at sowieso! Moet wel zeggen dat de interesse in Career mode wel afneemt bij vele. Maar bij mij is het met o.a. de sliders toegenomen.

Met welke carrière zijn jullie bezig?

Ik speel nog fifa22, vanwege oude console. Ben momenteel met Valencia bezig. Verder heb ik nog een Blackburn.

Oké, dat zijn zeker 2 mooie clubs. Blackburn spreekt me ook wel aan ja. Mooie shirt altijd, mooi logo en nu met Brereton Diaz een speler met uitzonderlijke kwaliteiten voor een club als Blackburn. Alleen jammer dat ze nog steeds geen echt stadion hebben.

Valencia is toch wel een club die van een 3e eindklassering naar een 10e eindklassering kan gaan. Er is geen pijl op te trekken, maar met een mooi beleid kun je er zeker iets moois van maken. Waar zijn de tijden gebleven met Morientes, David Villa, Canizares en een paar jaar eerder Aimar.

Ik ben een carrière gestart met Cannavaro als trainer. Zijn nieuwe klus: Juventus

Nu heb ik een aantal spelers op mijn lijstje staan, ik ben voornamelijk opzoek naar spelers met een realface.

Welke van onderstaande spelers zijn realistisch?

Bastoni (Inter) CV
Beraldi (Sassuolo) RM
Barreca (Cagliari) LB
Antonucci (Cittadella) CAM
Teze (PSV) CV
Odriozola (Real) RB

Mijn droom aankopen voor de lange termijn zijn.
Verratti (PSG)
Depay (Barca)

Misschien een Coman (Bayern) terug halen om een grote slag te slaan. Verder kun je kijken naar de betere spelers in eigen competitie bij middenmotors.

Peter Lim, eigenaar van Valencia maakt er een enorm potje van. Soler, kind van de club wilde maar al te graag blijven maar hij werd verkocht. Er wordt grote uitkoop gedaan zoals Kondogbia en Parejo en er komt maar weinig voor terug,m. Eeuwig zonde.

@Spoon0612 Dit is zeker waar, hoe mooi team had je kunnen hebben als iedereen was gebleven. Guedes, Ferran Torres, Rafa Mir en dan Kondogbia en Parejo er nog bij. En als je gaat kijken wat voor bedragen, relatief aan de lage kant…

Ik ben er toch aan uit waar ik de flanken mee ga versterken, ik ga toch maar een kijkje nemen in de Ligue 2. Nu gaat het tussen Livolant (Guingamp) (meer een allrounder LM/RM/SP) of Phaeton (Grenoble) (alleen LM en is alleen snel).

Ik ben wel benieuwd welke aankopen, jij gedaan hebt met Valencia.