De tenues zijn inderdaad niet om aan te gluren… toch twijfel ik aangezien ik destijds (2010) ze vol bewondering heb gevolgd met aankopen als Rvn, Demichelis, Caballero, Juanmi,Baptista en natuurlijk Q OwusuAbeyie.
Normaliter ben ik geen voorstander van overgenomen clubs maar het plan wat daar klaar lag om de top aan te vallen was toch erg mooi. Ik zie ook dat de sponsoren niet op het tenue staan ook met Engelse gameplay niet. Het tenue haalt gewoon erg veel minpunten.
Dortmund is inderdaad erg leuk, heb er net een carrière van 5 seizoenen mee afgesloten. De stadion sfeer, met entree muziek en goalsong, maakten het extra leuk vond ik.
Om het uitdagend te houden zou ik wel na één seizoen Haaland en/of Sancho verkopen. Ik zou ook veel de jeugd de kans blijven geven.
Ik twijfel om een carriere te starten met wederom Schalke 04 zoals in fifa 20 of met fc Nurnberg. Weet alleen niet of het een uitdaging is in de 2. Bundesliga. Bij Nurnberg wil ik jeugdspelers de kans gaan geven. Wat raden jullie me aan?
Bij Schalke heb je echt veel werk aan. Dat is echt een uitdaging. Bij Nurnberg.moet je meteen kampioen worden. In seizoen 1. Ik weet niet of.je dat leuk vind?. Maar beiden zijn inderdaad. Leuke ploegen.
Je kunt ook overal probleem van maken . Dan moet je misschien Bayer Leverkussen gaan. Misschien Leipzig. Die hebben dat niet. Of Borissa Mönchengladbach. Of zijn die ook niet.goed?
Ik vind het gewoon meestal erg slechte muziek, en ik ben daar nogal gevoelig aan. Zo erger ik me ook aan het feit dat de muziek tijdens de rust niet afgezet kan worden.
Voor Dortmund wacht ik op Moukoko, Gladbach heb ik al eens geprobeerd en Leverkusen ook. Leipzig overweeg ik wel, maar ik hoef niet per sé in Duitsland aan de slag. Van Leipzig vind ik het wel jammer dat ze iemand als Cunha laten gaan en dan Sorloth in de plaats halen.
Oei, ik heb overal iets op te zeggen? En dat op een forum! Maar how zeg!
Nee, klopt natuurlijk dat ik niet elke suggestie goed vind, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik eerst zelf al goed heb nagedacht. Mijn hoop is dat hier dan iemand met een idee kont waar ik zelf nog niet was op gekomen, maar soms is dat onmogelijk.
Misschien moet ik inderdaad maar voor L’pool of Leipzig gaan, en dan alles proberen te winnen met superaanvallend voetbal.
Ajax zou ook aan je eisen voldoen, al kan ik me voorstellen dat spelen in de eredivisie je tegen houdt.
Chelsea en Arsenal zouden ook kunnen. Beide hebben een trainer die aanvallend wil spelen, maar dat komt er in het echt nog niet echt uit. Is denk een grotere uitdaging dan Liverpool bijvoorbeeld.
@Dennis85@Aron1997 heb uiteindelijk weer voor schalke gekozen. Had paar oefenpotjes gespeeld en vond die atletiekbaan rond het veld bij nurnberg 10x niks. Dus weer voor Schalke gekozen. Wat een team en wat moet er veel gebeuren!