FIFA21 - Club gezocht

Espanyol, leuke ploeg met leuke talenten en daarnaast ook wat ervaren spelers, qua competitie ook uitdagend aangezien er wel clubs in zitten die wel een niveautje hoger kunnen spelen. Qua talenten en aankopen lopen er ook genoeg rond in de segunda, of je bekijkt de Mexicaanse of Argentijnse competitie. Meer info voor leuke spelers sofifa.com

@Bart @db1512 dat zijn beide inderdaad mooie opties. Espanyol vind ik wel even een stukje te sterk.
Over HSV heb ik echt heel erg lang nagedacht denk dat ik ze ook met even te sterk vind.
Zoek toch naar een club die nog met even wat minder is en in seizoen 1 niet de doelstelling heeft om te promoveren.
Hebben jullie hier misschien nog opties voor?

Ik heb zelf een hele fijne carriere gehad met Fortuna Dusseldorf. Leuk stadion prima team om mee te promoveren en met wat gerichte aankopen kun je snel een heel leuk team neerzetten.

Ik zelf een carrière met Dynamo Dresden gehad. Afgelopen seizoen gedegradeerd naar het derde niveau. De club heeft voor een club die nog nooit op het hoogste niveau speelde een gigantische fanbase. Gemiddeld zitten er elke thuiswedstrijd bijna 30.000 man in het stadion. Hebben met Köningsdorfer en Ehlers ook twee leuke talenten dit jaar.

En anders is die andere club uit Hamburg misschien wel wat. St Pauli heeft dit jaar een bijzonder leuke en jonge selectie voor een career mode. Daarnaast kan het een leuke uitdaging zijn om de visie van de club ook in je carrière toe te gaat passen. Maakt het in ieder geval wel een stuk uitdagender.

Toulouse misschien, de selectie valt mee en deze club heeft zeker aankopen nodig als je ermee in de ligue1 wilt blijven nadat je gepromoveerd ben

1. FC Nürnberg, was als 1 van de oprichters van de bundesliga veruit de belangrijkste club vqn het moment.
    Paar keer kampioen gespeeld,grote aangang en een paar talenten in de selectie waaronder Hack en Früchtl in doel.
    Niet meteen als doelstelling om te promoveren,dus een plleg waar je aan kan bouwen
1 like

Misschien 1 ploeg die niet snel voorbij komt. Las Palmas in spanje hebben, Ook het eigen stadion. Is wel een ploeg die in Primera División gespeeld heeft.

In Engeland Misschien Sunderland ? Om die weer naar de top te brengen.
Stoke City misschien ook jaren op het hoogste gespeeld.

Wellicht een Blackburn Rovers? Ook jaren succesvol geweest op het hoogste niveau en gaat er nu niet superbest. Of een Birmingham City? Prima namen uit de championship.

Uit de League One wellicht Hull City? Die hebben echt een val gemaakt door 2x te degraderen in korte tijd, zou een mooie club zijn om terug te brengen naar de PL, in ieder geval direct weer naar het 2e niveau! Wigan Athletic is ook een club in verval met dikke financiële problemen en verkeerden zich volgens mij zelfs op de rand van de afgerond (faillissement).

@robin-vg @Danny28 @Moreno @Bart @Larsenal @Onno bedankt voor de vele reacties jullie helpen enorm!

• Dynamo Dresden lijkt me een leuke optie echt een club van het niveau dat ik zocht.
  • St Pauli valt bij mij af door de shirts.
  • Toulouse is een mooie optie.
  • FC Nürnberg is een mooie optie twijfel alleen of die alleen niet net al te ver zijn.
  • Las Palmas ga ik me ook even verder in verdiepen.
  • Ben momenteel bezig met Black Burn maar de Engelse competitie trekt me in Fifa niet zo door dat alle teams zo een enorm budget hebben.

Opties die voor mij overblijven zijn op het moment:

• Las Palmas
  • SM Caen (leuke talentjes)
  • Real Zaragoza (paar leuke talenten)
  • Dynamo Dresden
  • Nürnberg
  • VFL Bochum (mooie shirts)
  • Sporting Gijon
  • Le Havre

Welke club spreekt jullie het meeste aan en zouden jullie het het leukst vinden om regelmatig een update te krijgen?
nogmaals bedankt voor de hulp.

Las palmas en Nürnberg enige in dat lijstje met een eigen stadion.
Franse ploegen zouden bij niet lukken door de saaie competitie.
En anders inderdaad nog Dynamo Dresden maar die zitten nog dieper dan Nürnberg,:grinning:

Ik zou voor Zaragoza, Las Palmas of Nürnberg gaan. Voorkeur toch dan voor Las Palmas, mooie tenues en zou knap zijn om weer een van de Canarische Eilanden op het hoogste niveau te krijgen

Las Palmas lijkt mij ook wel een mooie optie, goeie shirts ook wel! Met Sergio Araujo ook een gevallen toptalent in de spits, heb hem ooit nog eens in FM gebruikt en toen groeide hij uit tot een nieuwe Aguëro. Enige jammere is dat Jesé Rodriguez momenteel niet meer in de (meest recente) database van het spel zit. Zijn contract bij PSG is ontbonden en zie hem wel terugkeren naar zijn geboorte eiland, zou direct ook wel een flinke impuls zijn voor het elftal.

Ik heb zeven dagen geleden aan @Glenn Nürnberg geadviseerd en doe dat aan jou @mart442 ook

Na met de meeste teams een potje gespeeld te hebben zal de keuze gaan tussen Bochum ,Dynamo Dresden en Las palmas.

Las Palmas! Breng ze maar terug naar LaLiga! :wink::muscle:t3:

Momenteel op zoek naar een afgezakte ploeg met een verleden in de Cl/Europa league. Zelf zat ik te denken aan Malaga Fc. Het liefste een ploeg waar aanvallend voetbal gehanteerd worden kan op het 2e niveau.

Ben zelf begonnen met Nürnberg na de hulp van het forum bevalt mij erg goed. Ben bij Malaga zelf afgeknapt op de shirts.

1 like

Misschien HSV Hamburg iets? Malaga ook een leuke ploeg inderdaad.

1 like

Zo dan, enorm lelijke shirts. Vooral dat uitshirt. Paars met groen pffff

Ja echt verschrikkelijk wel jammer zou anders een leuke club zijn voor een carrière.