Defoe zou je kunnen gebruiken, weet niet echt of het realistisch is. Jammer dat John O’Shea niet meer in het spel zit, had een leuke optie geweest.
Leuke speler om als coach te gebruiken echter heeft hij er maar 2 jaar en half gespeeld toen hij al 32-34 was en lees ik dat zijn loon 100K per week bedroeg, dan lijkt hij me net een mooi voorbeeld van het wanbeleid 

Ik zou graag een carriere willen starten met Getafe of Villareal, welke club zou ik kiezen en waarom?
Kan het dat de serie in Netflix bij Seizoen 2 begint? Ik heb wel een belgisch account natuurlijk weet niet of dat een verschil maakt
Edit: gevonden
Villarreal, mooie club, bijnaam tricots. Getafe staat toch bekend om hun verdedigende tactiek en vuile spel.
Weinig faces ook bij Getafe.
Not even a question. Zoek maar eens een compilatie op van het spel van Getafe. Wat een vreselijke ploeg. (Tip: Babel vs Getafe).
Villarreal heeft ook een hele mooie selectie met Parejo, Pau Torres, Moreno, Alcacer. Zou voor hen gaan!
Wel wat uit balans, met bijvoorbeeld veel backs maar weinig flankaanvallers.
Ja klopt inderdaad Getafe heeft erg weinig face scans, Villareal daar in tegen weer heel veel. Had inderdaad ook al opgemerkt wat @Raindog zei, mooi team maar erg veel overbodige spelers.
Zal vanmiddag na mijn werk eens kijken wie ik als manager zou nemen. Emery gewoon behouden of toch voor een andere trainer gaan?
Ja die wedstrijden tegen Ajax kan ik me ook nog wel herinneren…
Emery behouden, zit daar pas.
En doet het goed op het moment.
Wachten jullie allemaal met het starten van een carrière tot het einde van de winterstop of ben ik enige?
Ik heb namelijk echt zin om weer te beginnen met een carrière maar die transfers die dan straks niet zijn doorgevoerd gaan me denk ik irriteren.
Ik ben vorige week gewoon begonnen, kon namelijk echt niet wachten. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van met welke club of in welke competitie je wil gaan spelen. Ik ben begonnen met Portsmouth en de transfers in de ‘‘lower leagues’’ in januari zijn meestal niet zo spectaculair (vaak leendeals).
Als je een carrière in een topcompetitie gaat starten snap ik wel dat je wil wachten. Daar gebeurt altijd nog wel het één en ander.
Hallo iedereen
Ik ben op zoek naar een club waar ik mijn eerste echte carrière van fifa 21 mee wil starten.
De bedoeling van deze carrière is eigenlijk om het plezier van een carrière mode opnieuw te gaan ontdekken.
De competitie maakt eiegnlijk niet zoveel uit, als ik er maar plezier mee kan beleven.
Hiervoor denk ik wel dat ik het het meest leuk zal vinden als de club een echt stadion heeft in fifa.
Dus kort samengevat:
- Een club waar ik terug plezier mee kan beleven in carrière mode.
- competitie maakt niet veel uit (liefst wel in een top competitie)
- Waar er wel wat werk aan de winkel is (bv. ploegen waar het in real life niet zo goed gaat)
- Een echt stadion, mooie kits en zoveel mogelijk real faces
Hebben jullie suggesties hiervoor?
Alvast bedankt!
In Duitsland.
Schalke 04 Waar het niet mee goed gaat.
HSV Hamburg weer terug brengen na de top,.
Met Southampton kan je ook eens de top zes proberen te bestormen,goed jeugdbeleid,mooi stadion en de verwachtingen in get eerste seizoen zullen ook wel meevallen.
Kan je rustig opbouwen tot een subtopper.
Met Schalke heb ik erg veel plezier gehad. Valencia heeft ook wel wat opbouw nodig, leuk om hun weer terug te brengen naar de top.
In Engeland zijn Sheffield United of Newcastle misschien leuke opties.
Espanyol terug brengen naar de primera division, na de degradatie naar de segunda division.
Leuke selectie, veel spelers die kunnen groeien, alleen de keeper Diego Lopez is wel op leeftijd maar is nog steeds een topkeeper voor espanyol, voor die plek moet je wel gaan verjongen. Je hebt doelman Fortuno maar die is qua stats nog niet zo ver.
De aanval is de heel sterk, ik speelde met vargas - RDT - Melendo. Na een half jaar vertrok Raul de Tomas naar arsenal waarna ik Wesley kocht van Aston villa.
Ook de positie voor aanvallende middenvelder heb je een leuke speler Javier Puado, kan ook als spits of linksbuiten functioneren,
Qua verdedigen heb je 2 goede centrale verdedigers Calero en Cabrera , linksback Pedrosa is ook een leuke back, rechtsback Miguelon word gehuurd. Voor die plek heb je eventueel Gomez, die word verhuurd aan Mirandes.
Naja dit is mijn ervaring met espanyol.
Veel plezier met je eerste carrière