Maar dan Bundesliga of de 2e Bundesliga?
Lijkt me nogal raar om dan tegen Leipzig te moeten spelen. Clubs in andere competities zetten vind ik geen goed idee.
Ik denk dat Salzburg best leuk kan zijn, op zoek naar nieuw talent en die doorverkopen aan grotere clubs. Ondertussen proberen leuk voetbal te spelen in de CL/EL.
Salzburg in een andere competitie zetten zou ik niet doen inderdaad. Dan kan je misschien beter met Leipzig beginnen, zelfde concept als Salzburg maar dan in een leukere competitie en met misschien wat meer mogelijkheden.
Is een beetje als met Ajax in nederland spelen vind ik. Je bent veruit de beste club. De uitdaging ligt voornamelijk in Europa.
Daar hebben jullie gelijk in, zit wel te twijfelen tussen arsenal ( nieuw team bouwen) of reb bull salzburg (nieuwe talenten ontwikkelen)
Heb een aantal jaar geleden geprobeerd om een carrière met Shakthar Donetsk te starten in de Russische competitie (nog voor de ongeregeldheden tussen beide landen) en moet je eerlijk zeggen dat het snel gaat vervelen. Het voelt onrealistisch aan. Als je toch met een Red Bull club wil beginnen, waarom dan niet RB Leipzig?
Ik ga denk toch voor Red Bull salzburg, bij deze club hebben talenten die niet zo hoog zijn meer kans op speelminuten
Ik zoek een club in (het liefst) Duitsland om de periode te overbruggen totdat Elland Road nou eens in de game zit. Het moet dus vooral een club zijn waarmee de uitdaging niet te groot is, maar die in het eerste seizoen eigenlijk geen Europees speelt. Dacht zelf aan Hertha, maar die hebben op de slotdag van de transfermarkt nog veel zaken gedaan dus dan zou ik weer moeten wachten op de squad update die maar niet komt… Iemand die andere suggesties heeft en daarbij ook een realistische (Nederlandse) coach weet? Als iemand een realistische trainer voor Hertha weet zou dat overigens ook top zijn. Alvast bedankt!
Schalke is ook erg in trek, grote club maar er staat een matige selectie. Ben zelf pas met Wolfsburg begonnen, mede vanwege Weghorst.
Elland Road zit sinds deze week toch al in the game? Zelf voor de carrière mode?! 
Om op je vraag te beantwoorden: HSV? Of moet het zeker Bundesliga zijn? Anders Werder Bremen, Stuttgart, Köln, …?
Elland Road zit toch alleen in aftrap?
Oh hmm, zal ik even checken. In Duitsland twijfel ik nog over de club maar Leeds ben ik wel zeker van dus als dit lukt wordt dat hem. Welke (Nederlandse) trainer zou daar passen?
Ga maar voor Leeds, je hebt lang genoeg moeten wachten …
Zou niet meteen ‘n Nederlandse coach kunnen bedenken? Waarom niet gewoon met Bielsa? 
Ja vind dat altijd net wat leuker ofzo hahahaha
Cocu misschien? Of Schreuder
Ik wil binnenkort graag nog eens in Engeland aan de slag, maar twijfel uiteraard over de ploeg. Opties zijn, in voorlopige volgorde van voorkeur (om eens lekker te allitereren):
- Aston villa:
- redelijk complete selectie, best veel Britten, best veel faces, talentvolle selectie, strijden in de middenmoot spreekt me wel aan
- een paar totaal achterhaalde faces (vooral Traoré), geen faces voor Cash, Watkins, Barry en Ramsey, rare stats voor die twee laatste
- Everton
- strijden voor EL, paar geweldige spelers, véél faces
- niet zeker of ik met Rodriguez kan spelen, paar gaten in selectie (backs)
- Leicester
- als outsider voor de CL of zelfs titel gaan, straffe selectie
- paar oudere spelers, Ayoze Pérez (kan ik niets mee aanvangen), weinig breedte aanvallend, al eens lang mee gespeeld in FIFA20
- Leeds
- helemaal loco gaan met Bielsa, toffe selectie
- enorm gebrek aan faces, diegene die er wel zijn zijn out of date, moeilijk te repliceren speelstijl
- Fulham
- gezellig stadium, veel faces, paar leuke spelers
- veel geleende spelers, amper talent daarbuiten, tegen degradatie vechten
Mijn twee andere carrières zijn RB leipzig en Real Sociedad, waarmee ik respectievelijk vol voor de titel ga en strijd voor de CL. In Engeland wil ik dus eigenlijk iets anders, en vooral ook een uitdaging. Ik merk immers dat ik vaak heel weinig tegendoelpunten pak.
Benieuwd naar wat jullie er van maken!
Als je uitdaging zoekt denk ik dat Everton en Leicester dat niet echt bieden. Zeker met dynamic potential heb je met die ploegen al snel een goed team.
Aston Villa lijkt mij een leuk team om mee te spelen. Mocht je het niet erg vinden om in de Championship te beginnen zou je ook daar naar topploegen kunnen kijken. Bournemouth en Watford zijn 2 ploegen met een leuke selectie. Die kan je dan in je eerste seizoen goed leren kennen en klaarmaken voor, hopelijk, de Premier League. Als je Watford kiest kunnen de video’s van TheCyclingGK je een leuke inside look geven.
Misschien laatst al voorbij zien komen, maar ik ga starten met Aston Villa. Ze hebben een keer redelijk verstandig transferbeleid gevoerd (toevallig 3/4 transfers die ik vorig jaar ook had gedaan). Meer herkenbare selectie dan bijv. Fulham (wat ik normaliter altijd wel een leuke club vind). Denk dat je een mooie combi kan maken van Britse spelers en de jeugdopleiding/talenten, een beetje zoals +/- vijftien jaar geleden, met Young, Milner, Barry, Agbonlahor, etc. Selectie is redelijk oké, maar nog genoeg ruimte om naar eigen hand te zetten. Stadion en shirts vind ik daarnaast top.
Wat betreft je andere opties; zo’n Everton heeft best al een stabiele selectie. Hoewel ik het stadion, de shirts en de selectie erg mooi vindt, ben je er denk ik snel klaar. *en je hebt veel budget.
Je zou een carrière kunnen starten met Jimmy Floyd Hasselbaink. Is een oud speler van leeds en heeft al wat ervaring in Engeland op een niveau lager.