Zou uit dit lijstje ook voor Villa gaan, al vind ik die dit seizoen hele lelijke shirts hebben. Fulham is ook wel leuk, Leeds weet ik niet of daar later nog nieuwe faces nog van gaan komen, maar zo ja, zou ik daar dan dus mee wachten. Mocht je de Championship ook prima vinden zou ik daar Norwich willen aanraden. Ben van plan daar één deze dagen ook mee te starten. Hebben een prima selectie voor het tweede niveau waarmee promotie best mogelijk moet zijn en ze hebben prachtige tenues.
Brighton of Bournemouth.
Wat dacht je van Wolves of is er daar teveel Portugese invloed? Of West Ham dat met Lingard een interessante speler leent en het in real life prima doet? Arsenal terug naar de UCL brengen, is ook alweer van 2016/17 geleden? Southampton naar de subtop brengen, zoals Pochettino deed dat ene jaar? Of wel Newcastle terug de roem laten proeven van weleer?
Ik zou kiezen voor Villa exact vanwege de redenen die je noemt, Fulham kan ook een leuke optie zijn omdat daar inderdaad veel leenspelers zitten die je in het 2e seizoen zal moeten gaan vervangen. Hierdoor blijft de uitdaging in het 2e seizoen of wordt die zelfs nog groter. In de Championship lijken Bournemouth of Norwich me wel leuke opties. Zit in beide redelijk wat talent. In Norwich zitten net wat meer britse talenten. Ook veel game faces bij beide clubs.
@LarsCF: Met beide Manchesters, Liverpool, Chelsea, Spurs en Arsenal nog boven die twee lijkt de top vier halen toch niet vanzelfsprekend. Voor de Championship heb ik tijd noch geduld, dus da’s geen optie. Daarom ook dat ik Everton en Leicester er wel heb bijgezet; als ik S3 haal met een club ga ik al erg blij zijn, en op twee seizoenen een topclub worden lijkt me toch een uitdaging.
@Begiristain: Voorlopig is Villa toch mijn koploper, deels ook omdat ik dan met jou kan vergelijken. Hoe zie jij de ontwikkeling van Barry en Ramsey? Maar 2* skills en weak foot voor Barry is erg weinig, en Ramsey’s stamina valt nogal tegen met 52…
Over Everton: zie hierboven.
@luuktk: vind de shirts nog wel oké, eigenlijk. Dan vind ik die uit-shirts van Fulham erger: op zich wel oké, maar dat wit is echt raar. Ook die van Norwich vind ik dit seizoen een beetje tegenvallen, met amper groen in het thuis-shirt. Over de Championship: zie hierboven.
@Matthi9s: Wolves heeft een erg dunne selectie, en ik vind het raar om met hen te starten nu Jimenez zo lang out is. Weet niet goed of ik hem dan gewoon moet gebruiken of niet. En Willian José heb ik bij Sociedad al. Die connectie met Mendes vind ik ook raar, en het is jammer dat Espirito Santo’s face niet in FIFA zit.
Lingard kan ik echt niet uitstaan, zonder hem zou West Ham misschien wel een optie zijn, alhoewel ik de selectie ook daar nogal incompleet vind. Newcastle heb ik in het begin van FIFA21 al even geprobeerd, misschien moet ik ze toch maar weer overwegen. Southampton is eigenlijk ook wel interessant, maar er missen toch heel wat faces vind ik.
@Aron1997: die leenspelers bij Fulham zijn voor mij net een reden om het niet te doen, als snap ik jouw argument ook wel.
@allemaal: bedankt voor de hulp! Ik ben er nog niet helemaal uit, maar voorlopig is Villa eerste keuze, met Everton en nu plots ook Newcastle er achter. Vooral de generic faces van Watkins en Cash houden me nu nog tegen. Ik zie ook nu pas dat al mijn *, + en - dezelfde bulletpoints geworden zijn. Da’s niet zo overzichtelijk, mijn excuses daarvoor.
Snap je wel ja, zowel qua Championship als shirts. Vind zwart en wit vooral saai en onorigineel, daarom. Groene en lichtblauwe shirts van ze vorig jaar vond ik origineler en dus mooier. Maar goed, als jij daar geen last van hebt zou ik gewoon voor Villa gaan.
Hmm… Die stats zijn inderdaad wel wat magertjes. Voor mij in ieder geval geen reden om de carrière daarom niet te doen. Ik speel niet heel veel, dus ga maar gewoon starten denk ik.
Klopt het dat dit niet lukt op de pc ofzo? Want ik zier gewoon Eastpoint Arena staan…
Is dit niet gewoon puur sarcasme
?
Nee het klopt, heb het zelf op de ps4 gecontroleerd.
Volgens mij is dat het stadion van Leeds United. Alleen de naam.klopt niet die moet je veranderen. Als ik het goed heb begrepen.
Nee dat is bij mij helaas dus niet het geval. Staat gewoon de Eastpoint Arena. Wordt nog even wachten dus. Ben maar met Union Berlin gestart
Je moet de naam veranderen in Elland Road. Dit is gewoon het stadion van Leeds United. Alleen die naam die er nou staat die klopt niet. Die moet je dus veranderen in Elland Road…
Ik zie ook gewoon de afbeelding van de Eastpoint Arena en dat is in dat voorbeeld op YouTube niet het geval dus lijkt me dan niet te kloppen toch?
Oh geen iedee ik heb gister even na gekeken. Voor de grap. Bij mij deed hij het wel.
Iemand ervaring al gehad met Watford fc, is het leuk en uitdagend genoeg om een carrière mee te beginnen? En waar liggen hun zwaktes en wat zijn verbeterpunten qua positie’s?
Iemand hier bekend in een carriere met Girona, is hier een realistisch verhaal mee te maken of is het af te raden? Zou graag in Spanje op het 2e niveau starten namelijk.
Bedankt
Wel een mooie club met een leuk stadionnetje. Ben geen fan van hun thuistenue dit jaar maar dat is smaak. Ze hebben wel een samenwerkingsverband met Manchester City maar City heeft volgens mij niet honderd procent van de aandelen in bezit. Dacht een beetje hetzelfde als NAC. Kan wellicht interessant zijn om talentjes te huren. Denk dat je er zeker een leuk verhaal mee kunt maken. Wil je op het Spaanse niveau ook Las Palmas aanraden overigens. Club op de Canarische Eilanden met een mooi en groot stadion en leuke tenuetjes. Ook een prima selectie voor dit niveau overigens, waarmee je - net als met Girona - in staat moet zijn om in het eerste seizoen in elk geval de play-offs om promotie te halen.
Ik weet alleen dat ze héél veel real faces hebben en in staat zouden moeten zijn om terug in de Premier League te geraken. Maakt het mss wel interessant om mee te spelen? Op je andere vragen kan ik niet antwoorden, wegens te weinig kennis … 
@Onno, zeker een kandidaat om te promoveren al hebben ze met Mallorca, Espanyol, Leganés, Vallecano & mindere mate Málaga behoorlijk wat concurrenten die meestrijden voor hetzelfde doel.
In real life doen ze wel niet mee in de promotiestrijd … Mss eens kijken naar hun concurrenten? 
Tijd voor een nieuwe carrière…
Na een kleine zoektocht ben ik bij volgende clubs uitgekomen…
Duitsland:
-> Wolfsburg : leuke selectie maar mag gerust versterkt worden in de breedte
-> Hamburg : terug naar de Bundesliga en bouwen aan een lange weg terug
Nederland :
-> Twente : jeugd de kans geven en verder bouwen aan een stabiele topclub
-> Utrecht : voluit gaan voor de beker ! En proberen iets neer te zetten op Europees vlak…
Spanje :
-> Malaga : jonge kern en voluit gaan voor promotie
Engeland :
-> huddersfield town : binnen de 2 seizoen terug naar de premier Leaque
Alle tips zijn welkom…