Vraag aan allen, zit de coppa nazionale (Italiaanse bekercompetitie) in fifa 21?
De lol bij Nederlandse clubs is er voor mij vaak snel af doordat de transfers in de Eredivisie in mijn ogen nog erger niet realistisch zijn dan bij andere clubs, zal ongetwijfeld door de afwezigheid van de Jupiler League komen wat extra jammer is doordat dat de vijver is waar je met clubs als Twente en Utrecht in zou moeten vissen.
Bij Malaga, HSV en Huddersfield moet je het eerst in elk geval één seizoen in de lagere divisie uit weten te houden. Vind dit zelf altijd best wel een obstakel, maar als je daar geen problemen mee hebt dan lijken het mij alle 3 wel mooie opties. Allemaal een eigen stadion wat ik ook altijd wel een pré vind. Wat ik zelf altijd doe voordat ik aan een carrière begin is alvast nadenken over met welke spelers ik zou willen spelen, zowel bij de club zelfs als mogelijke aankopen. Ik weet niet of je al potentiële versterkingen in gedachten hebt, maar als je daar begint en je gaat vandaar uit kijken wat dan een realistische club voor die speler(s) zou kunnen zijn maakt dat je keuze denk ik makkelijker.
De Coppa Nazionale zit erin inclusief officiële logo’s en trofee, geloof dat zelfs de Serie B clubs die bij Rest of the World staan mee doen (Brescia, Monza etc.)
Voorlopig heb ik nog geen idee welke aankopen ik zal doen…
Aangezien ik de clubs niet echt ken weet ik niet welke aankopen er geschikt zijn…
Bij elke mogelijke keuze zijn er obstakels…
Bij de Nederlands teams is het vooral kijken wat de eigen kern bied en bouwen om mee te doen voor te prijzen…
Bij de andere clubs is het de promotie afdwingen en dan pas kan er gebouwd worden aan een team…
Ik zou dan na HSV Hamburg gaan. Die hebben dit jaar goeie spelers. En hun terug brengen na de bundasliga., Ik denk dat je daar meer een uitdaging mee hebt.
Misschien FC Köln? Die zie ik niet in je lijst staan. Maar die hebben ook een leuke ploeg met wat jonge talenten., En Daar zijn de verwachting ook niet zo hoog.
Kies maar voor Málaga: vol voor de promotie en dan terug in LaLiga, wat ook weer al geleden is van het seizoen 2005/06 … 
Bedankt voor je bericht
Ik ben van plan binnenkort te starten met HSV. Mooi eigen stadion en vroeger de grootste club van Duitsland.
Een jaar in de tweede divisie is wel een dingetje, maar gelukkig zijn er in Duitsland niet zoveel clubs als in de Championship. Daarnaast speel je twee keer tegen St. Pauli, wat een leuke derby is in het echt.
Thx voor jullie mening morgen speel ik enkele oefenpotjes om te kijken welke club het word…
Na enkele carrieres wil ik van mijn volgende carriere een (lang) verhaal maken.
Welke optie zien jullie het liefst? (Eigen inbreng wordt gewaardeerd, maar wordt wss niets mee gedaan
)
Aangezien ik het liefst met echte stadions speel, zal mijn keuze vallen uit Engeland, Duitsland of Spanje.
Voor Engeland heb ik de volgende keuzes:
Liverpool: Ik heb ooit getuige mogen zijn van een competitiewedstrijd van Liverpool (tegen Fulham) en de sfeer was onovertrefbaar. Gezang gedurende de gehele wedstrijd maakten deze ervaring geweldig.
Manchester United: wat ooit een topploeg was (zowel nationaal als internationaal) is de ploeg afgegleden. Met een schitterende ambiance van Old Trafford moet dit te herstellen zijn.
In Spanje zou ik kunnen gaan voor Sevilla of Atletico Madrid. Ik zou vorig jaar de derby van Sevilla bezoeken, ware het niet dat COVID-19 roet in het eten gooide. Desondanks heb ik wel een zwak gekregen voor Sevilla. Een paar jaar eerder had ik de derby van Madrid bezocht in het ‘oude’ Vicente Calderon. De sfeer was beangstigend, maar ook geweldig.
Als ik onze oosterburen eer aan zou gaan doen, bestaat de ‘keuze’ uit Borussia Dortmund. De sfeer is daar ook altijd van hoog niveau en het wordt een keer tijd dat iemand anders kampioen wordt dan FC Bayern.
Ik zou jou Spanje aanbevelen. Da’s ‘n puur favoriete voorkeur, want ik ben vandaag ook ‘n carrière gestart met Atlético! Mijn grote doel: landskampioen worden! 
Sevilla is uiteraard ook ‘n mooie keuze, zeker de derby met Real Betis die je zelf al aangaf! Je zou er kunnen voor zorgen dat Sevilla een standvastige kandidaat wordt in de top 4 met jaarlijkse deelname aan de UCL? En wie weet uitgroeien tot ‘n titelconcurrent? 
In Engeland kies je voor de twee teams die The Hate Game voorstellen! Man Utd weer de grootheid laten worden die ze begin jaren 2000 waren? Met Liverpool heb je al de top bereikt of wel het kunstje van de UCL winnen trachten te herhalen? 
En met BVB zeg je het zelf: Bayern een waardige én langdurige concurrent geven, zodat het idd eens iemand anders is die Duits landskampioen wordt! Plus, het telt een drietal Rode Duivels, die je eventueel kunt uitbreiden! Dortmund
Belgen!
Borussia Dortmund en Liverpool zijn wel geweldig uitgewerkt in fifa met songs, tifosi. Beide competities zijn leuk alleen vind het dat er veel Engelse vertrekken uit de PL en dat is een real life niet zo. In Spanje zou ik eerder voor Real Betis kiezen of Villarreal maar dat is persoonlijke smaak.
De keuze is gevallen op Dortmund. Met een paar regels die ik mijzelf op leg, moet dit wel lukken
Wat voor regels heb je? Ben benieuwd
Die zal ik in mijn verhaal vertellen 
Ben ik nu ook wel benieuwd … In elk geval, succes & veel plezier! 
Ik zit in seizoen 4 met bordeaux. En zou nu ook graag een andere carriere willen.
Ik twijfel tussen hsv of union berlin. Ik wil wel met jeugd gaan werken. Ook twijfel ik of de 2 bundesliga wel wat is…
Graag jullie reacties en evt andere ideeen
Tweede divisie kan altijd een zware kluif zijn. Wellicht doormiddel van een aantal duels simuleren gaat het wat vlugger. Denk dat je bij HSV behoorlijk vooruit kan en ook maar een seizoen op het tweede niveau speelt
Ben zelf met Nürnberg bezig en vind het persoonlijk altijd leuk om in de 2 klasse te beginnen.
Het ziet er naar uit dat ik toch geen verhaal over Dortmund ga posten. Ik werd er chagrijnig van met het spelen van Dortmund en dat kan niet de bedoeling zijn van het spelletje :). Ik zal vanmiddag en vanavond op zoek gaan naar een andere club met eventueel andere regels die ik mijzelf op ga leggen