Hah?!
In welke zin werd je chagrijnig? De spelers deden niet wat je wou of lag hun speelstijl je niet?
Is idd niet de bedoeling, straks was je TV nog kapot … 
Hah?!
In welke zin werd je chagrijnig? De spelers deden niet wat je wou of lag hun speelstijl je niet?
Is idd niet de bedoeling, straks was je TV nog kapot … 
Ik merk wel dat sinds de update legendarisch heel anders speelt, veel meer weerstand en de tegenstander is amper van de bal te krijgen.
Ook heel veel bull shit zoals : jou speler is dichter bij de bal maar de tegenstander is er sneller, terwijl jou speler qua stats sneller zou moeten zijn.
ik speel het nog ‘ouderwets’ op de pc. Maar ik merk gewoon dat ik geïrriteerd wordt over alles. De spelers doen niet wat ik wil, ik krijg de juiste speler niet geselecteerd. Daarom zal ik dadelijk met een andere club beginnen
Bedankt allemaal. Ik ga beginnen met hsv! Ook door wat wedstrijden te simuleren zal seizoen 1 snel gaan verwacht ik.
Wat is een leuke club om in de 3. Liga mee aan de slag te gaan waarmee je in het eerste seizoen moet kunnen promoveren?
Ik heb zelf lang getwijfeld over Dynamo Dresden lijkt me nog steeds een leuke club voor een carrière.
Het zijn niet de ploegen die het meeste kans maken op promotie maar er zijn wel 2 die in een echt stadion spelen in game.
KFC Uerdingen speelt in het stadion van Düsseldorf
SC Verl speelt in het stadion van SC Paderborn 07. SC Verl is trouwens het zwakste team van Duitsland in fifa.
Veel werk aan de selecties maar wel een mooi echt stadion om je wedstrijden in te spelen.
Nu ik gepromoveerd ben met Nürnberg raakt mijn spelplezier een beetje kwijt.
Nu denk ik eraan deze carrière op pauze te zetten en een nieuwe carrière te beginnen met een club die zou kunnen strijden voor de laatste Europese plek.
Zelf dacht ik aan de volgende clubs:
Wat zouden jullie mij aanraden en waarom?
Eigen inbreng wordt altijd gewaardeerd.
@mart442
Persoonlijk denk ik dat Celta de Vigo een mooie club is om een carrière mee te starten. Zelf had ik het idee om Phillip Cocu of Mark van Bommel voor de groep te zetten, omdat ze beide al bekend zijn in Spanje door hun periode bij Barcelona. Verder zou je oude bekende van een bepaalde trainer terughalen. Of een scout laten neerstrijken in zuid-Amerika.
Wat bedoel je met de laatste Europese plek? Denk dat beide clubs die je noemt de moeite wel waard zijn, hangt er een beetje vanaf wat je zoekt. Southampton speelt een beetje fullgas voetbal a la Liverpool en Duitse teams dankzij Rassenhuttel, hebben verder een uitstekende jeugdopleiding (o.a. Bale, Shaw, Walcott komen daar vandaan). Verder hebben alle Premier League clubs door de TV gelden daar een dusdanig budget dat er vrij veel mogelijk is qua transfers. Celta heeft dan weer wat meer de Spaanse stijl van het spelen op balbezit, paar leuke spelers in de selectie met Iago Aspas als blikvanger. Denk dat de focus bij Celta meer zou moeten liggen op zelf opleiden en spelers die bij de topclubs in Spanje buiten de boot (dreigen te) vallen.
Als het je qua competitie niet uitmaakt zou ik overigens voor Southampton kiezen, denk dat daar wat meer mogelijk is. Spelers van Celta naar Southampton halen lijkt mij ook prima kunnen, net als spelers die bij Real, Barça of Atletico buiten de boot vallen. Van Southampton naar Celta lijkt mij minder waarschijnlijk.
Ik bedoel daarmee de laagste plaats in de rangschikking die een plaatsje voor Europees voetbal oplevert. Ben het overigens helemaal eens met argumenten voorlopig neig ik naar the saints.
Door het goede spel van de Nederlanders bij Club Brugge en de geruchten over een Beneliga lijkt het mij leuk om eens te gaan kijken voor een carrière in België. Echter, vroeg ik mij af wat leuke teams zouden zijn om mee te starten.
Ik weet dat Brugge er met kop en schouders bovenuit steekt, maar gezien de wisselende clubs daarachter lijkt het mij alsof er een zeer brede subtop is die strijd voor de plaats achter Brugge.
Het lijkt mij leuk om met een van deze clubs te starten en hoop dat er iemand is met meer verstand van de competitie die mij eventueel een club kan aanraden.
Met Kompany Anderlecht terug naar de top brengen? Ze kampen momenteel ook met een erg laag transferbudget, dus je zal het vooral met jeugd moeten doen.
Racing Genk? Heeft de laatste jaren prima transfers verricht en ongelooflijk goed door kunnen verkopen?
Ik heb vaak met plezier gespeeld met KAA Gent of Luik
In principe heb je in België de G5 (grote 5) en dan spreken we over Club Brugge, Anderlecht, Racing Genk, KAA Gent en Standard Luik. Antwerp is enorme stappen aan het zetten om er een G6 van te maken. Dit zijn inprincipe de clubs die vooraf het seizoen de ambitie hebben om kampioen te spelen of top 3 te halen.
Kompany heeft als coach zijn real-face behouden, helaas kan je daar dus zelf niet mee spelen maar als tegenstander zie je hem dus wel langs de lijn staan.
In het echt kampen Anderlecht zoals @Raindog al aangaf en Standard met financiële problemen. Daar zou je het inderdaad best met jeugd kunnen aanpakken of slim aan transfers doen spelers goedkoop aantrekken/ huur met aankoop.
Over het algemeen heeft Anderlecht, Standard en Genk de beste jeugdwerking.
AA Gent is misschien ook een leuke optie.
Het stadion waarin het speelt leunt dicht bij de Ghelamco, verder kan je proberen om met tijd de ploeg aan zijn tweede landstitel te helpen.
Ik zit te twijfelen tussen athletic Bilbao en west ham united, voor wie zouden jullie kiezen? Bij Bilbao wil ik echt gaan voor baskische spelers en jeugd toevoegen en bij West ham opzoek gaan naar jonge spelers uit engeland en spelers die hij hun club in de premier league niet aan spelen toekomen en dan naar west ham halen, voor wie zouden jullie kiezen?
Speel je al op de PS5? Daar komen de zeepbellen voorbij tijdens thuis duels vanwege het lied “forever blowing bubbles”. Vrij irritant. Bilbao heeft wel iets magisch om met Basken aan de slag te gaan. Kleinere vijver om in te scouten en ook jeugdspelers zoeken is vrij lastig met Baskische namen. West ham doet het nu heel goed en ze hebben een nieuw stadion, wel erg groot. Bilbao is meer een volks club.
Heb de ps4 dus helaas geen next gen.
Ik laat het random rad kiezen, dus we gaan het zien