Na 6 jaar met de nodige successen kan je topspelers halen. Maar Donnarumma en de ligt zijn van het niveau Mbappe, Haaland. Beide spelers zullen dan wellicht ook 92+ zijn. Maar het lijkt me alleszins wel een geschikte club om je carrière mee te beginnen en steeds te blijven groeien.
Als doelman lijkt Dean Henderson me dan realistischer en leuker voor je carrière moest die niet meer bij Man U zitten of indien hij er nog altijd geen eerste doelman zou zijn. Anderzijds is het ook zo dat een doelman scouten uit de jeugd het minst moeilijk is. Na 3-6 seizoenen kan je dus een topdoelman hebben uit eigen jeugd.
Ik kijk zelf vaak naar voormalig en/of jeugdspelers van de club. Bij West Ham heb je dan al gauw wat kandidaten. Denk aan Frank Lampard, die net weg is bij Chelsea. John Terry is nu assistent bij Aston Villa. Michael Carrick is assistent bij Manchester United.
Momenteel lijkt me dat toch David Moyes te zijn. Als je toch iemand anders wilt is Eddie Howe misschien een optie, ik was toch redelijk gecharmeerd van hem.
Interssante ex-spelers zijn:
Nigel Reo-Coker
Gary O’Neil (nu assistent bij Bournemouth)
Bobby Zamora
Kevin Nolan (nu assistent bij WH)
Ondertussen denk ik erover na om toch maar eens opnieuw met Tottenham te starten, maar ditmaal niet als Mourinho. Ik zou uitgaan van een wat-als-scenario: Poch werd nog wel ontslagen vorig seizoen, maar Levy maakte niet de belachelijke fout om Mourinho aan te stellen en deed het seizoen uit met een assistent. Zo kan ik aan het nieuwe seizoen beginnen met een andere trainer. Wie zien jullie in aanmerking komen?
Leuk idee! Het ligt er denk ik wel aan wat voor soort voetbal je wil gaan spelen. Kies je voor verzorgt spel met een Engelse manager, dan zou een zich reeds in de PL bewezen manager als Howe wat zijn, ook met het oog op de (Britse) cultuurbewaking. Zou je meer op de Duitse tour willen (met eventueel Vollgas-Fussball) dan kun je kijken naar Christian Streich (Freiburg) of Oliver Glasner (Wolfsburg); die hadden er beide goede seizoenen opzitten met hun clubs. Wil je temperament, dan lijkt de zojuist aangestelde nieuwe Marseille manager Jorge Sampaoli me een leuk idee. Verder zou Sampaoli natuurlijk een leuke trainerstoevoeging aan het Premier League-managers arsenaal zijn. Als laatste optie was Niko Kovac wellicht een idee geweest in de zomer van 2020. Hij heeft met Eintracht toch echt goed voetbal laten zien als ‘underdog’ (= geen titelkandidaat) in de Bundesliga, met ook nog eens resultaten.
Sorry voor de wat late reactie, maar heb de keuze nog niet definitief gemaakt. Ik neig (mede door verhalen hierboven) momenteel naar Genk, dus ga mij daar wat meer in verdiepen.
Ben niet direct van plan om hierover stukjes gaan schrijven (mocht ik niets anders vinden is het wel een optie) aangezien ik niet weet of dat lang genoeg interssant te houden is. Ben hiervoor wel nog op zoek naar een andere club, dus mocht je suggesties hebben zijn deze zeker welkom!
Vond Eddie Howe altijd een verstandige trainer bij Bournemouth. Heb 'm bij Villa ook gekozen. Van de andere namen zou ik gaan voor Ralf Ragnick. Mooie kans om een project bij een grotere club aan te pakken en weer zelfstandig als trainer aan de slag te gaan.
Op dit moment heb ik geen ideeën voor een leuke carrière. Iemand leuke suggesties?.
Zoek een club waar je rustig mee kan opbouwen en waar de doelstellingen prima te halen zijn in het 1e seizoen, een club die Europees voetbal zou kunnen halen na seizoen 1, een club met leuke talenten.
Danku allemaal voor jullie ideeën, heb besloten om met valencia te beginnen, deze ploeg heeft het de laatste tijd lastig in de competitie en ik wil er weer een ploeg van maken die elk seizoen strijd om de bovenste plekken
Ik ben opzoek naar een club om te coachen. Waar het enigzins reeel is om Madueke van PSV over te nemen. Het liefst een club met eigen stadion en gewoon de sponsor op het shirt.
Dankje alvast