FIFA21 - Club gezocht

Dat is misschien voor een andere keer :stuck_out_tongue: Ze zijn niet zo fanatiek ADO supporter :slight_smile:

1 like

Dat zou ik dan wel nog deze FIFA doen. Met ADO. Volgend jaar zitten ze niet meer in FIFA :joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Op pc kan het wel…

1 like

Helaas een PS4 gamer

Na een aantal mooie carrières te hebben gehad is mijn idee om met inter Milaan een carrière te beginnen. Mijn idee is om juventus en roma eruit te halen omdat ik niks vind dat die 2 erin zitten met andere namen. Voor die 2 posities heb ik shakthar donetsk en Dinamo Zagreb toe te voegen, of hebben jullie andere ideeën?

Ook qua leuke en realistische aankopen zoek ik dan tips. Suggesties.

Vooral keeper en op elke positie’s een paar talenten.

Waarom vervang je ze niet met twee van de individuele Italiaanse clubs die in “rest van de wereld” zitten?
Monza, Brescia, Chievo, Empoli, Lecce, SPAL.

En dan doen alsof Juve en Roma zijn teruggezet vanwege corruptie en dat clubs niet langer kunnen promoveren naar de Serie A indien ze hun financiën niet op orde hebben. Een soort nationale vorm van “Financial Fair Play” en dat is in Italië zelfs niet heel ver gezocht :wink:

1 like

Ik zou het dan doen zoals @D5981 zegt.

Begrijp goed je idee maar zoek iets meer tegenstand net shaktat en Zagreb ipv die andere

Als je toch meer tegenstand wilt hebben. Waarom wil je Juventus en As Roma vervangen?omdat ze niet echt zijn? Het is toch leuker als je strijd aan kunt aan gaan met Juventus?. En dan zorgen dat ze geen kampioen worden.

Ik vroeg me af , ik zit te denken om een career mode met Inter Miami te beginnen.
Heeft iemand hier al enig ervaring mee?

Heb wel 2 seizoenen gespeeld met los Angeles fc, vind de layout van de competitie wel leuk maar qua uitdaging was ik na 2 seizoenen wel klaar. Licht er wel aan of je gaat voor jonge spelers bijvoorbeeld uit zuid Amerika of Europa, maar dat is je eigen keus

Klopt ja, je hebt volgens mij ook niet zo groot transfer budget toch in Amerika? Of is dat veranderd inmiddels?

Ik heb Atlanta gehad in fifa 20 en die zaten begonnen met 35-40 miljoen dus best veel

Had denk tussen de 20 en 30 miljoen, heb vooral in het begin spelers gekocht die begin 70 waren en die laten trainen. Ook had ik de selectie aardig intact gehouden

Ah oke , dan ben ik in de war. Wel jammer dat Inter Miami geen echt stadion heeft voor zover ik kan zien

Had ik met LA fc ook niet maar heb wel een naam gegeven aan een willekeurig stadion om het nog een beetje leuk te maken.

Doe ik ook altijd, ik geef mijn club ook altijd de echte naam. Voor mijn carrière met psv heb ik ook elke club uit de eredivisie hun eigen stadionnaam gegeven en een stadion dat er beste bij paste / meeste op leek.

Het eerste wat ik doe als ik een nieuwe FIFA aanschaf. Alle echte stadionnamen invoeren van iedere club in het spel (zelfs een verdwaalde Paraguayaanse), hier en daar ook stadions aanpassen. Zodat er bij het openingscherm van iedere wedstrijd de daadwerkelijke clubs in het daadwerkelijke stadion genoemd zijn. Daarbij houd ik altijd de UEFA namen aan; stel, je treft ze in de Europese toernooien (waar commerciële namen niet mogen) dan klopt het nog immer.

1 like

Hoelang ben je daar aan bezig? om elke competitie elk stadion te gaan hernoemen? Gelukkig dat er elk jaar stadions bij komen :smiley: Ik vond de Eredivsie al zo lang duren.

Uurtje of twee. Gewoon Wikipedia-pagina van de competite erbij houden en overnemen.
Zeg zelf: In de beginperiode van welk spel dan ook is twee uur niet veel.
En FIFA verandert per versie dermate weinig dat je al snel gewend bent eraan.