FIFA21 - Club gezocht

Tof idee! Ik was ook aan het denken om eens iets gelijkaardigs te doen, omdat de dynamiek dan helemaal anders is. Normaalgezien speel ik vooral met subtoppers uit grote landen die ook Europees spelen. Dan is het vol aan de bak in de competitie, en tegen de kleinere ploegjes uit Europa vaak met een veredeld b-elftal aantreden. Met een topper uit een kleiner land moet je nationaal gewoon alles winnen, maar hou je het interessant door in Europa plots de underdog te zijn.

Ben twee jaar geleden in Lissabon geweest en een beetje verliefd geworden op de stad, dus ik denk dat ik voor Benfica ga.

1 like

Daar kan je dan eigenlijk al bijna andersom gaan werken, in de competitie behalve tegen de top 6 ploegen met een veredeld B-elftal spelen en in Europa juist vol aan de bak met de betere spelers.

1 like

Exact, dat geeft ook meer mogelijkheden op de talentjes te laten spelen.

2 likes

Die 2 backs links en rechts die beide Tavares heetten zijn echt al super bijvoorbeeld :wink: veel plezier met de Adelaars.

1 like

Ik zou ook voor Benfica gaan, ben daar een jaar geleden geweest. Ontzettend leuke stad en een mooi stadion. Dat stadion zit helaas niet in fifa toch?

Nee, zit er niet in. Inderdaad echt een geweldige stad: bruisend, vriendelijke mensen (die Engels spreken!), superlekker eten voor weinig geld, verschillende interessante delen, alles lijkt goed geregeld, heel open en divers ook. Deed me ook enorm aan San Francisco denken, wat ik ook een geweldige stad vond. Sporting is ook een optie natuurlijk, maar die hebben toch een pak minder faces en recent een hele hoop gedoe met supporters en bestuur.

1 like

Toevallig, ik heb bijna twee jaar in SF (of eigenlijk nét ten noorden ervan) gewoond.

Uitgaansleven is ook erg leuk van wat ik me er nog van kan herinneren… Sowieso zijn carrières met clubs altijd wel extra leuk als je er bent geweest. Zo heb ik dat ook met Dortmund en Chelsea.

1 like

Da’s waar. Ik vind dat EA wat meer moet inzetten op die zaken. Wat sfeerbeelden van zowel stad als supporters, en bij elke match een kaartje van het land met de twee teams erop aangeduid, zodat je tenminste een indruk hebt van de geografie.

1 like

Ja eens, op next gen heb je natuurlijk al iets meer van die beelden met die supporters die binnenkomen en de spelersbus die aankomt.

Wat sfeerimpressies van een land of stad zouden inderdaad leuk zijn. Stel ze doen wat beelden van Londen, Madrid, Manchester en Milaan dan kunnen ze die gelijk al bij een hoop clubs gebruiken.

1 like

Inderdaad, dezelfde bedenking. :grin: En na een carrière met een Europese topper waar je voortdurend jouw toppers moet laten spelen & amper de jeugd, dus eens ‘n heel andere invalshoek, zoals @Aron1997 zo mooi verwoord! :wink:

Veel succes bij één van onze rivalen! :muscle:t3:

1 like

De Portugese league is zeker vergelijkbaar met de Eredivisie qua real faces, stadions, licensies, etc?

Ik ben een carrière gestart met Bologna een leuk team met potentiële spelers.

Eigenlijk wel ja, vind ik wel

Zien jullie Fernando Torres ooit hoofdcoach worden van Atlético?

Ik had namelijk het andere idee om hem meteen de opvolger van Simeone te maken? En dat hij een volledige andere speelstijl hanteert dan die van Cholo …?

Even polsen … :smirk:

Nu nog niet meteen maar na twee jaar als assistent zie ik ze hem best doorschuiven. Torres’ heeft na zijn carrière in elk geval niet stil gezeten maar heeft de gym ontdekt.

1 like

Sowieso wel een tof idee om een andere trainer voor die groep te zetten.

1 like

Voormalig assistent Burgos zou ik ook wel een leuke invalshoek vinden😂

1 like

Heb ik inderdaad ook al meerdere keren zien passeren … :flushed: El Niño werd El Hombre! :joy:

Burgos is hoofdtrainer van het Argentijnse Newell’s Old Boys geworden. :slight_smile:

Ik heb het idee gekregen om in FIFA 21 een Super League te verwerken. Nu zit ik met een aantal vragen. Welke competitie moet ik vervangen (wel/geen promotie/degradatie, flink prijzengeld of niet). Ik heb de voorkeur dat alles klopt qua stijl (bijv. Premier League, Bundesliga, La liga) en trofeeën. Kunnen jullie mij uit de brand helpen?