Ik heb zeker plezier mee gehad, maar kan je Hoffenheim ook aanraden
Mijn eerste fifa 21 carrière was met Dortmund, heb daar echt van genoten. Een selectie met veel talent, maar waar ook zeker het nodige te verbeteren is. Zeker met het oog op de vertrekkende Sancho en Haaland, en het ouder worden van Hummels en Reus.
Mochten bepaalde spelers van Frankfurt, Gladbach of Stuttgart je specifiek aanspreken dan kun je die natuurlijk halen met Dortmund. Gregor Kobel kan alvast een mooie eerste versterking zijn, net als in het echt.
Union Berlin misschien, deze club heeft zich in het echt geplaatst hoor Europees voetbal en misschien is dat ook een leuke doelstelling voor jezelf, verder zal je als coach niet zo erg onder druk staan als bij die andere.
Dank voor jullie reactie’s, hier kan ik mee verder.
@Mitchell Had je met een van de 4 teams veel plezier gehad of met Hoffenheim?
Ik wil nog eens in Engeland aan de slag, maar blijf maar twijfelen over welke club. Spurs is out of the question, daar heb ik al te veel carrières mee gehad. The Guardian heeft een Ethical Premier League Table gemaakt, heb hem hieronder gezet. Ik weiger met teams te spelen die daar te slecht op scoren, dus geen Man City, Wolves of Sheffield. Verder sta ik open voor zowel top, subtop als middenmotors. Enige vereiste is dat er al een uitgebalanceerd team staat, ik hou m’n transfermarkt liefst gesloten bij het begin van het seizoen.
Ethical Premier League Table
Fulham 115
Aston Villa 114
Burnley 112
Brighton 110
Crystal Palace 110
Everton 110
Leicester City 105
Liverpool 105
Chelsea 100
West Brom 100
Leeds United 96
Arsenal 95
West Ham 92
Tottenham 91
Newcastle 90
Southampton 90
Manchester United 85
Sheffield United 60
Wolves 57
Manchester City 20
Leicester lijkt me altijd nog wel een leuke. Lekker pareltjes scouten in België, Frankrijk en de lagere divisies in Engeland. Daarnaast zijn ze nu ook op een punt dat ze wat grotere spelers kunnen halen zoals Tammy Abraham.
Hoe komen ze aan deze cijfers dan?
Leicester is inderdaad een toffe optie.
Hier is het hele artikel:https://www.theguardian.com/football/2020/nov/01/fulham-on-top-man-city-struggling-in-your-dreams-or-the-ethics-league#:~:text=Fulham%20emerged%20as%20the%20league’s,US%20subprime%20mortgage%20lender%20Nationstar.
Ik heb echt al vier seizoenen plezier met Newcastle. Selectie redelijk in tact kunnen houden en spelers laten ontwikkelen. Gebroeders Longstaff nog altijd actief.
Vind Everton wel een interessante optie, grootste vraag nu is wie er daar trainer gaat worden. Ga je voor een topmanager of juist voor een Brit? Dit zal dan ook je transferbeleid kunnen beïnvloeden. De selectie is geloof ik vrij compleet, je kan er ook verschillende systemen mee spelen.
Aston Villa ook leuk team, hebben ook een paar fijne talentjes en natuurlijk Grealish als blikvanger.
Kan zeggen dat ik Aston Villa echt een aanrader vind. Je zit in de middenmoot, maar de laatste tijd laten ze wel een stuk beter beleid zien, met meer doordachte aankopen. Stadion, shirts en het verhaal van de club vind ik top. Alle ruimte om gerichte topaankopen te doen, maar ook onbekendere Engelse talenten in te passen.
Daarnaast is Arsenal natuurlijk een uitstekend project om in te stappen. Reorganiseren, meer spelers met mentaliteit inbrengen en langzaam financieel uitbouwen. Al een mooie basis om op voort te borduren met Saka, Martinelli, Tierney en Smith Rowe. Stadion is prachtig en sterk nagemaakt, als ook de shirts.
Sluit me ook aan bij db1512: Everton staat ook op een kruispunt, met welke kant zij op willen gaan. Al is de selectie wel aardig compleet inderdaad.
Nog bepaalde spelers in je hoofd waar je nog mee wilt spelen of die je specifiek nu zou overwegen?
Voor een laatste carrière in fifa 21 zoek ik een leuke club in de 3e Bundesliga, mag ook een team zijn die ik moet toevoegen eraan. Wie heeft er leuke suggesties?
Misschien Dynamo Dresden? Zijn dit jaar kampioen geworden,. En keren terug in de 2de bundasliga,.
Laatste carrière FIFA 21 zou ik graag beginnen met SL Benfica.
Hebben vorig seizoen geen prijs gewonnen en dit voor het eerst sinds het seizoen 2012-2013!
Hier moet verandering in komen met coach Rui Costa. Nadat hij in 2008 zijn voetballoopbaan beëindigde bij SL Benfica werd hij bij dezelfde club aangesteld als directeur voetbalzaken.
Aan de hand van jeugdspelers en ervaren ex-spelers gaan we Benfica terug de grootste in Portugal proberen te maken. Ook Europees gaan we proberen ver te geraken.
Mocht er nog iemand inspiratie zoeken: Olympique Marseille gaat hard deze transferperiode!
Officieel: Gerson overgenomen van Flamengo (24m), Balerdi van Dortmund (11m), Guendouzi geleend van Arsenal (1m, optie tot koop 11m), De la Fuente van Barça (3m), Ünder gehuurd van Roma. Ook worden Pau Lopez en Saliba (huur) serieus gelinkt aan de club.
Hoewel smaakmaker Thauvin naar Mexico is vertrokken, blijft het een mooi team voor een project. Goede shirts, mooi stadion. Leuke nieuwe aankopen en een paar talentvolle jongen zoals Kamara, Calleta-Car, Gueye, Rongier, (Cuisance, was gehuurd) en Luis Henrique. Dan heb je nog jongens als Milik, Amavi, Mandanda, Nagatomo en uiteraard Payet.
Ik ben op zoek naar een club waarmee ik in het eerste seizoen al een gooi kan doen naar de top van dat land. Land maakt mij niet zoveel uit zolang het maar Europees is. Echt stadion zou een pré zijn.
Dortmund, Leicester, Atletico of Ac Milan?
Of bedoel je iets mindere ploegen?
Gladbach, Wolfsburg, Leverkusen, Lyon?
@Aron1997 bedankt voor je input. Ik heb besloten om een carriere te starten met de Spurs.
Ik twijfel wat tussen Arsenal (beginnen in 20-21), of Marseille (beginnen in 21-22). Heeft iemand trouwens weet van iemand die de transfers doorvoert en deelt middels een squad file voor PC?