FIFA21 - Club gezocht

Speel je op pc? Dan zijn er denk ik wel opties mogelijk om de serie B, Juventus en AS Roma terug te halen. Ben zelf niet heel bekend op het gebied van mods.

Die licenties zijn inderdaad geen issue voor mij, maar ik blijf het een moeilijke keuze vinden. Dat Dost geen face heeft is wel een tegenvaller.

Goh, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Want in dat geval kan ik niet wachten om met AC Milan te beginnen. Zou trouwens in jouw situatie kiezen voor Atalanta. Prachtige club, prachtige shirts en een selectie waar je meerdere kanten mee op kan.

De career mod van Paul. Truitjes zijn nog niet in orde, maar dat komt wel.

Na de dood van Maradona lijkt het me wel tof om van Napoli een echte topclub te maken… terug naar de oude glorie! alleen is de kern niet echt breed…

Ik ben opzoek naar een club waarmee ik in het eerste seizoen de europa league kan winnen, zoek een club dit leuke talenten heeft en waarbij de competitie leuk is om te doen, zat zelf aan napoli te denken met wat aanpassingen aan de competitie of as Monaco, een team met leuke talentjes waarmee je kan opbouwen, iemand leuke ideeën, heb Engeland en Duitsland al gezien dus zoek nog een leuke competitie

Monaco, Speelt geen Europa league. Arsenal Fc zou je kunnen doen die hebben toch wel paar aardig jonge spelers. Draaien op dit moment ook niet goed.,

In Deutschland zou je naar Bayer Leverkussen kunnen gaan. Die hebben best een leuk team met wat jonge spelers. En spelen ook Europa League.

Toekomstige update of niet,morgen zou ik graag eens echt beginnen aan een carrière.
Welke club kiezen natuurlijk?
Heb er een paar in gedachten,mss jullie mening?

Man City:kampioenschappen binnen halen en die
uiteindelijke hoofdprijs eens te pakken krijgen.

Man U:ploeg bouwen met de nodige grote aankopen en
dan na een paar jaar echt meedoen voor de titel.

Brighton:leuke subtopper bouwen met spelers die bij
topclubs weinig kans krijgen.

Leicester City:waardige vervangers vinden voor
Vardy en Schmeichel en elk jaar top 4
proberen te halen.

Real Madrid:vervanger Modric waar ik ploeg rond kan
bouwen.

PSG:sterren zien en zien schitteren.

AJAX:goeie jeugdopleiding opstarten waar telkens 1 of
2spelers voor een groot bedrag worden verpatst.

Sevilla:eens proberen de beker met de grote oren te
winnen ipv de europa league.

RB Leipzig:idem als AJAX en proberen Bayern van de
de troon te stoten.

Eintracht Frankfurt:vaste subtopper worden.

Ik ben zelf met Dortmund bezig, leuke selectie, qua sfeer ook leuk aangezien er muziek is voor de wedstrijd en tijdens een goal.

Als ik jou bericht zo lees hoef je niet eens een carrière met deze teams te beginnen, deze doelstellingen lijken mij weinig tot niet uitdagend.

Dan zou ik eerder aan Arsenal Fc of Valencia Fc aan denken. Dat zijn nou echt ploegen die ver gezakt zijn.En die ploegen weer naar de top Brengen. Of zelfs schalke 04

Ik heb een carriere met leicester city. Bevalt me prima. Basis is goed, wissels zijn niet geweldig maar prima als stand in. Leuke uitdaging, sta nu 2e in december eerste seizoen.

Hallo allen,

Na een geweldige leuke carrière te hebben gehad met Fc Twente ben ik opzoek naar wat anders, iemand die tips voor mij heeft? En me kan overtuigen waarom die ploeg?

Met vriendelijke Groet!

Een road to glory met Sunderland. Interessante club, met echt stadion, mooie tenue’s en een goeie uitdaging om ze weer terug naar de Premier League te brengen. Ik beveel je dan ook gelijk de Netflix serie van Sunderland waar je een beter beeld krijgt van hoe het achter de schermen in The Stadium Of Light aan toe gaat.

1 like

Ik wil graag een Carrière mode in Spanje gaan beginnen. Nu zit ik aan de volgende clubs te denken.

Real Betis.
Valencia. Fc.
Villarreal Fc.

Iemand ervaring met een van deze ploegen?

Zeker doen, een carrière in Spanje beginnen! :grin:

Heb met deze teams geen ervaring, maar heb ze al vaak als tegenstander gehad.

Valencia is een matige middenmotor geworden, dus ze terug naar de top 5 brengen kan een uitdaging zijn!

Real Betis, een stugge tegenstander, waar ik vaak niet won. Een leuk team, bruisend stadion. Speelt vaak voor de UEL-plaatsen.

Villarreal idem zoals Betis, hebben dit seizoen wel wat goede transfers gedaan.

Met de laatste twee kan je je de top 3 gaan aanvallen op termijn!

1 like

Normaal gesproken ga ik voor mijn favoriete club Ajax, de club van mijn huidige woonplek Wisła Kraków en als dat niet lukt dan ben ik op zoek naar iets ‘kleins’ - of een kleine club uit de lagere divisies van de landen waar dat kan, of gewoon een obscure kleine competitie. Daarbij laat ik me meestal leiden door plaatsen waar ik naar op vakantie ben geweest of vanwege mijn studie ben geweest, zodat er iets van een persoonlijke binding is: ik probeer namelijk altijd lokale voetbalwedstrijden te bezoeken - het liefst een match uit lagere divisies, niveau hotseknots zeg maar.

Één van mijn laatste vakanties was op Tenerife. Die lokale club is leuk en uitdagend in FIFA21.
Als student was ik in Londen, ik woonde op een steenworp van het oude Brentford stadion: ook leuk.
Als klein kind namen mijn ouders me vaak mee naar de Saar en destijds was Kaiserslautern nog een grote club. Sindsdien altijd een zwak voor die club gehad. überhaupt hebben de Duitse competities me altijd aangesproken in de FIFA-spellen.

Het is of één van die drie, of nog een keer een poging wagen met Ajax, nu ik sliders wat meer op orde heb. Wat zouden jullie doen?

Ajax In de eredivisie lijk mij niet echt een uitdaging. Kampioen worden lijk mij niet moeilijk. Europees zou nog wel een uitdaging zijn.

Dan zou ik voor Brentford gaan.
Kijken of je met Brentford Kampioen kunt worden. Brentford heeft vaak veel goeie jongen spelers. Dus dat zou wel een leuke uitdaging kunnen zijn.

Tenerife lijkt mij niet echt leuk aangezien je veel ervaren spelers heb en maar 3 talenten hebt die 80 kunnen halen, je moet echt goed gaan verjongen met dat team en het budget moet ook mee zitten.

Kaiserslautern kan ik een optie zijn, leuke uitdaging om in een jaar te promoveren naar de 2e Bundesliga en daarna eerst te handhaven en op te bouwen met nieuwe jonge spelers en pas het 2/3 seizoen pas richting promotie te gaan.

Brentford is ook een leuke uitdaging alleen ik denk dat het wel een grote klus gaat worden, zie deze ploeg niet zo snel in de premier league spelen in een jaar en daarnaast moet je goed gaan zoeken naar de juiste spelers ook qua budget, eventueel afkoopclausules gebruiken van spelers terwijl je ze ook gescout hebt

Tenerife prachtig eiland, leuke selectie waar veel werk is en weinig financiële middelen. Brentford zat vorig jaar dicht tegen promotie aan maar mist dit seizoen Ollie Watkins (verkocht aan Aston Villa). Kaiserslautern is echt heel ver gevallen, mooi project ook. Heb vorig jaar Sunderland terug naar de PL gebracht. Heb zelf meer een zwak voor 1860 Munchen maar Kaiserslautern is zeker de moeite waard. Lastige keuze, laatst genoemde heeft een eigen stadion? Dan weet ik het wel.