FIFA21 - Club gezocht

Nee, Kaiserslautern heeft geen eigen stadion, hoewel Eastpoint Arena er wel tamelijk op lijkt.
Het eerste wat ik doe bij een nieuw FIFA-spel is alle clubs hun échte stadionnaam te geven.
In dit geval zou Kaiserslautern dus in het Fritz Walter, of op Der Betzenberg spelen.

Tenerife wel zie ik. Alleen is de selectie dood hout.

Ik zou voor Brentford gaan. Paar talentjes in de selectie en voor de rest redelijk spelersmateriaal om mee te kunnen promoveren.

Kan iemand hier me toevallig op een goed idee brengen kwa carrière?
Ben even inspiratie loos.

Bedankt alvast

Welk land want er is namelijk zoveel keus.

Bundesliga
BPL
La Liga

Schalke 04? Weg terug vinden ri Europees voetbal.
Sheffield United eindigen middenmoot

Duitsland wel een aantal leuke ploegen. 2de Bundasliga HSV Hamburg terug brengen naar de top.

Fc Köln een subtopper van maken.
Schalke 04 Weer terug naar de top brengen.
Werder Bremen ook een leuke club.

In Duitsland heb je genoeg keuze.

Leicester, Bayer Leverkusen, Schalke 04, Fulham

Ja ik had even research gedaan over leverkussen!
Leuke ploeg met Wirtz en tapsoba als toptalenten en meerdere jonge jongens, ik denk dat ik hier bij de carrière met hun ga doen, doelstelling spelers door scouten , en oudere nuttige spelers halen ivm met het budget denk daar aan een draxler , ozil, Gündogan zulke jongens, milik als oude spits van leverkussen terug halen,

Precies. Ik heb nu 2 jeugdspelers die het serieus goed doen. En ook Milik gehaald en alario verhuurd. Wissel Milik af met Schick. Leuke uitdaging om steeds bij de top te horen

1. Bundelsiga: FC Nürnberg. Ooit de grootste club van het land.
    Iedereen echte tenues, een echt stadion en één van Duitsland’s grootste talenten (R. Hack)

Ik zit denken om een carrière te starten met RCD Mallorca ben er zelf ook op vakantie geweest en heb er eigenlijk ook best wel zin in.
Het enige dat me tegen staat is de transfer periode die op het punt van beginnen staat.
Wat zouden jullie doen?

Bedoel je qua aankopen en qua budget?

Nee dat straks de transfer periode begint er veel transfers worden gedaan en mijn carrière niet meer klopt. Kan me daar soms aan storen

Aha, en als je jou wacht to na de winterstop?

Zoveel zal Mallorca niet veranderen in hun selectie. Veranderingen bij andere clubs hou je toch niet tegen want die hebben random transfers. Als je Mallorca team up to date is zoals begin van dit seizoen is het toch prima, transferperiode uit en gaan.

Naam van het stadion lijkt er op maar het is wel degelijk een generic.

Dat is waar zal er vanmiddag eens naar gaan kijken.

Zit nu te twijfelen tussen Mallorca en Real Zaragoza.
Mallorca heb ik persoonlijk meer mee maar die selectie is al vrij goed en zitten niet echt talentjes tussen.
Zaragoza heeft daarin tegen wel veel talentjes.