Haha, ik zat in de buurt. Dacht dat je voor een Nederlandse verdediger zou gaan. Kwam ik bij Bogarde (maar die heeft bij Feyenoord gezeten), Van Drongelen en Doekhi (ex-Ajax). Denk wel goede versterking. Jaren gebikkeld bij HSV, brengt verdedigende kwaliteit met zich mee.
Mooi stuk over de actuele situatie op De Toekomst! Een flinke aderlating dat de talentvolle centrale verdediger voor Atletico kiest, net nu Schuurs én Kehrer vertrokken zijn… Hopelijk weet je aan Van Drongelen veel plezier te beleven!
John Heitinga zette -net zoals eerder bij Rick van Drongelen- oud-verdediger en huidig RvC-lid Danny Blind in, om een volgende ex-Spartaan naar Ajax te halen. “Deze transfer was eigenlijk al lang in de maak. We hebben overwogen om Abdou al in de winter te halen, maar hij wilde zelf niet. Hij voelde een plicht het seizoen bij Sparta af te ronden en te helpen bij handhaving in ruil voor een vrije transfer.”

Abdallah Sima (21) lijkt onderweg naar Ajax. De Senegalese aanvaller van Slavia Praag lijkt daarmee vermeende interesse van Manchester United, Arsenal en Everton naast zich neer te leggen.
Hele mooie transfers gedaan voor in de breedte! Benieuwd of er nog iemand komt of vertrekt…
Sterk bezig
@RVDH thanks!
Halverwege de transferperiode; augustus = start Eredivisie + kwalificatie Champions League. Let’s go!
Sterk begin van het nieuwe seizoen!
In de CL makkelijk door naar de volgende ronde, Molde is een haalbare kaart!
Prima uitslagen en goed begonnen
Prima start! Ook de verdediging staat als een huis zo te zien, nog geen enkele tegenviel geïncasseerd! Succes in het tweeluik tegen Molde!
@Mitchell & @robin-vg
Dat was de afgelopen twee seizoenen ook zo, maar tot nu toe maar één prijs: de landstitel van 2022.
Net even de achterstand die ik in je story had opgebouwd terug gelezen, maar je weet echt op een hele mooie manier je carrière te weergeven. Vind het vooral knap dat je erin slaagt dat het niet eenzijdig is dat je alles makkelijk wint, er zit juist veel spanning in je carrière waarbij het ook mooi is dat Feyenoord weer echt mee doet. Uiteindelijk is ‘slechts’ een nieuwe landstitel misschien wat weinig als je de EL halve finales haalt en de bekerfinale, maar dat laat voor Heitinga nog wel veel ruimte om nog wat te bereiken. Ook goede transferregels waardoor je in mijn ogen een erg realistische selectie hebt. Vraag me overigens wel af of spelers als Harroui, Kardioglu en Zeegelaar het niveau hebben.
Knap bezig man!
Ook makkelijk geplaatst voor de CL na een moeizame heenmatch.
Kudus en Tadic de uitblinkers tot nu toe.