Alles op een zakdoek van plaats twee tot vijf!
Hopelijk kunnen jullie nog een effort doen om te eindigen op een UCL-plaats! Succes tegen FC Porto, zonder jullie clubtopschutter, tijd voor Enrich om zich te profileren! 
Verliezen van Barcelona is geen schande maar de manier waarop is wel heel sneu. Jammer van Isak, gelukkig is het seizoen nog lang en kan er nog van alles gebeuren !
Bedankt voor de reacties allemaal, er staat een belangrijk duel voor de deur!
Ook zijn er 2 wedstrijden gespeeld
wedstrijden
Real Sociedad - Villarreal 1-1
40β 0-1 Paco Alcacer
86β Merino (Oyarzabal)
FC Porto - Real Sociedad 0-2
24β 0-1 Barrenetxea (Monreal)
40β 0-2 Bautista (Barrenetxea)
@Joostvans ik zal eens even voor je kijken hoe de selectie van Barcelona er nu uit ziet!
Goed dat je nog gelijk gekomen bent tegen Villarreal. En ook een mooie overwinning tegen FC Porto. Die vierde plek zou zo mooi zijn voor Sociedad, blijven voor vechten.
Toch nog laat naast Villarreal, jammer dat je ze in eigen huis niet hebt weten te verslaan. Uit tegen Porto een uitstekend resultaat.
Prima resultaten geboekt. Ben benieuwd naar de wedstrijd tegen Valencia.
Knap resultaat tegen Porto. Met een 0-2 overwinning ben je toch al bijna zeker van de volgende ronde. Wel jammer dat er gelijkgespeeld wordt tegen Villarreal. Ben benieuwd hoe het tegen Valencia zal gaan lopen.
De wedstrijd tegen Valencia wordt hoogstwaarschijnlijk de moeite! Veel succes toegewenst! 
Zal een zware opgaven worden tegen Valencia, hopelijk trek je aan het langste eind. Een vierde plaats zou wel keurig zijn, zal Alonso daarna misschien wel ee stapje hoger kunnen?
@Joostvans BarΓ§a heeft met Alba, Busquets, Umtiti, Semedo, Suarez en Sergi Roberto een flink aantal spelers verkocht en daar eigenlijk maar weinig voor terug gehaald. Geen nieuwe rechtsback waardoor Wague er nu speelt, Ruben Dias staat in het centrum en dus Lautaro Martinez in de punt van de aanval.
@Jochem mocht er een interessante club langskomen dan overweeg ik wel de stap te zetten, al is er bij Real Sociedad ook nog voldoende uitdaging!
Dan nu de wedstrijd tegen Valencia!
Wedstrijden
Real Sociedad - Valencia CF 3-1
24β 1-0 Navarro (MuΓ±oz)
27β 2-0 Enrich (Navarro)
39β 3-0 Navarro (MuΓ±oz)
48β 3-1 Parejo
Real Sociedad - FC Porto 2-0
72β 1-0 Taoui (penalty)
80β 2-0 Merino
Sevilla FC - Real Sociedad 2-3
2β 0-1 Oyarzabal
33β 1-1 Ocampos
45β Caci
45β Oyarzabal mist penalty
61β 1-2 Oyarzabal (Merino)
72β 1-3 Isak (Oyarzabal)
77β 2-3 Lopes
In de volgende ronde van de Europa League zijn we gekoppeld aan Getafe.
Navarro laat op zoβn jonge leeftijd zijn waarde voor het team al blijken. Een pareltje die je moet koesteren. Hoe doet Barrenetxea het eigenlijk bij jou? Die staat namelijk ook wel bekend als een groot talent. Ben benieuwd.
Leuk dat Navarro zo zijn stempel drukt. Dat belooft nog voor de toekomst. Mooie uitslagen trouwens. Veel succes tegen Getafe, een Spaans onderonsje blijkbaar.
Gezien de statistieken tegen Valencia hadden ze geen schijn van kans. Ook mooi dat Navarro zich naar een mindere periode herpakt lijkt te hebben. Ook erg sterke prestatie tegen Porto. Getafe schat ik lager in, al is onderschatting mogelijk ook het grootste gevaar.
@Larsenal Barrenetxea heeft de pech dat op zijn beste positie (LW) mijn sterspeler Mikel Oyarzabal een waanzinnig seizoen draait, waardoor hij het met name met invalbeurten moest doen. Op rechts is Portu ook nog een klasse beter, maar tijdens zijn blessure heb ik Barrenetxea vanaf rechts laten komen en dat ging prima. Met een rating van 78 gaat hij ook steeds meer naar de basis toe groeien, die komt er wel.
@Lars22 @MatthiCx @Ryanajax bedankt voor jullie reacties! Het tweeluik met Getafe is ondertussen achter de rug
Wedstrijden
Europa League
Getafe CF - Real Sociedad 1-5
4β 0-1 Navarro (Oyarzabal)
16β Oyarzabal mist penalty
45β 0-2 Oyarzabal (Enrich)
67β 0-3 Mancini (eigen goal)
69β 1-3 Arrambari
82β 1-4 Enrich (Oyarzabal)
90β 1-5 Oyarzabal (rebound)
Real Sociedad - SD Eibar 3-1
62β 1-0 Isak (Oyarzaval)
65β 1-1 Thuram
69β 2-1 Barrenetxea (Navarro)
81β 3-1 Isak (Gomez)
Europa League
Real Sociedad - Getafe CF 4-0
48β 1-0 Enrich (Gomez)
61β 2-0 Enrich (Taoui)
82β 3-0 Enrich (Sangalli)
87β 4-0 Bautista (rebound)
In de volgende update de loting voor de kwartfinale. We kunnen deze teams treffen:
- Arsenal
- Chelsea
- RB Leipzig
- Bayer Leverkusen
- AS Roma
- Atalanta Bergamo
- LOSC Lille
Daarnaast zijn er dan weer een aantal competitiewedstrijden gespeeld en de kans is groot dat er een aantal dingen veranderen in de top van de ranglijst. Er staan namelijk wat mooie duels op het programma de komende weken met Barcelona - Atletico en Valencia - Real als topduels.
Chelsea zou een mooie tegenstander zijn om jullie mee te meten! Hopelijk kun je profiteren van de topduels! Succes! 
Verschillende tegenstanders met mogelijkheden in de Europa League. Denk dat LOSC Lille de makkelijkste tegenstander is.
Toch een paar grote clubs die er tussen staan, al kan je in deze Europese vorm elke club aan denk ik 
Succes met de loting. Hoop voor jou dat je tegen Lille komt, dat wordt de meest haalbare kaart met Atalanta denk ik.
@db1512, wat vreemd dat Barcelona qua spelersmateriaal er op achteruit is gegaan en toch zoβn sterk seizoen kent. Wat we van het huidige elftal te zien krijgen is namelijk niet echt om naar huis over te schrijven.