@db1512, de vraag is natuurlijk of Juan Bernat regelmatig aan speelminuten komt in Parijs. Thomas Tuchel lijkt hem namelijk relatief veel te gebruiken, zeker in de Champions League. Begrijp dat je graag een kwaliteitsimpuls wil op de linksbackpositie (zeker gezien je prestaties in La Liga), maar weet niet of Juan Bernat in deze situatie naar Real Sociedad zou komen. Zou zelf voor Adrián Marín gaan denk ik.
Hopelijk schrikt dit de grote clubs af, tijdelijk ;). Heerlijk bericht trouwens, prima screen gebruikt en op het juiste moment genomen ook. Benieuwd naar het vervolg !
Goed dat je zo een talent kunt bijhouden bij je team. Bernat is inderdaad een mooie aanwinst voor je team, een goede linksback om er bij te hebben.
Xabi Alonso is trouwens een tof en karaktervol personage, kan je richting de toekomst ook veel mee doen.
Uitermate belangrijk dat Navarro een verbeterd contract heeft getekend in San Sebastián. Dat biedt Alonso en Begiristain toch meer houvast voor de toekomst. Verder is Porto een niet te onderschatten tegenstander in Europees verband.
Het is een tijdje stil geweest maar we gaan gewoon door! Nu met transfergeruchten
Wat vinden jullie? Laten gaan of niet? En mocht ik hem laten gaan suggesties voor een opvolger?
Betreft Juan Bernat, die is momenteel nog altijd de beste back van PSG dus ik denk dat ik mijn pijlen op Marin richt.
Voor dit bedrag zou ik een reservespeler zeker laten gaat. En opvolger weet ik zo 1…2…3… niet. Maar met dit geld kan je een leuke speler halen.
Denk dat je met Adrián Marín een uitstekende keuze maakt. Past goed bij de club en stond in een ver verleden al eens in verregaande belangstelling van Barcelona. Destijds was hij nog speler van Villarreal, maar zou in jouw selectie weer een stap kunnen zetten. Goede aankoop! Willian José zou ik voor zo’n enorm bedrag laten gaan, voor zo’n transfersom kan je in mijn ogen een betere speler aantrekken. Chimi Ávila (Osasuna), Munir (Sevilla), Zé Luis (FC Porto) en Vinicius (Benfica) lijken me interessante opvolgers.
Vraag is of je tevreden bent van José?
En of je weet dat bedrag ook tevreden bent? En je een even kwalitatieve nieuwe speler kan vinden.
De namen Santi Mina (Celta), Sergi Enrich (Eibar), Bacca (Villarreal), Stuani (Girona), Pacheco (Málaga) kwamen bij mij op, mocht je in Spanje zoeken.
Succes! 
Jammer dat Willian Jose op de bank is beland. Scoorde er op los in het eerste seizoen toen ik met Sociadeid speelde.
Voor dertig miljoen zou ik een 29-jarige reserve spits wel laten vertrekken. Ik vermoed namelijk dat er genoeg opties zijn die je voor minder binnen kunt halen. Daarnaast zou ik de transfer vanuit Willian José ook goed kunnen voorstellen. Banken bij Sociedad of bij een topploeg als Bayern München voor waarschijnlijk meer salaris lijkt geen hele moeilijke keuze. Daarnaast zou ik de keuze voor Marin ook maken als Bernat de onbetwiste nummer één is van PSG.
Dertig miljoen euro is een mooi bedrag voor een speler die weinig tot niet meer in actie komt. Zou slim zijn, kan je weer investeren voor de toekomst.
Denk dat ik hem zou laten gaan. Voor dat bedrag kun je een leuke vervanger weer kopen.
De eerste nieuwe speler voor aankomend seizoen is bekend!
Over de ontwikkelingen rondom Willian Jose wordt snel meer bekend en er worden natuurlijk ook weer wedstrijden gespeeld.
Er wordt weer gevoetbald in mijn carrière!
Wedstrijden
Getafe CF - Real Sociedad 2-3
35’ 1-0 Mata
45’ 1-1 Portu (Oyarzabal)
60’ 1-2 Navarro (Oyarzabal)
70’ 2-2 Maksimovic
84’ 2-3 Willian Jose (Portu)
Sevilla FC - Real Sociedad 0-2 Copa del Rey
32’ 0-1 Oyarzabal (Jose Romero)
42’ 0-2 Oyarzabal (Sergi Gomez)
Willian Jose scoort in zijn laatste duel voor Real Sociedad de uiterst belangrijke winnende treffer tegen Getafe met een vallende kopbal. De Braziliaan vertrekt voor €35 miljoen naar FC Bayern München.
Doordat we in de Copa van Sevilla gewonnen hebben zijn we een ronde verder:
In de laatste dagen van januari staat er nog veel te gebeuren. We spelen de Baskische derby in de Copa del Rey en krijgen Real Madrid voor de competitie op bezoek. Ook gaat er op de transfermarkt nog het nodige gebeuren.
Mooi bedrag heb je voor Willian Jose gekregen nog. Leuk dat hij in zijn afscheid nog scoort voor Sociedad. Succes in de Baskische derby in ieder geval.
Die Adrian Marin is trouwens een leuke aanwinst. Hopen dat hij Moreno kan doen vergeten.
Een mooie stap voor José zelf en Sociedad die er een mooi bedrag aan verdient. Goed dat je uit tegen Getafe weet te winnen, is toch een hele lastige pot. Ben benieuwd naar de derby tegen Athletic. Zorgt vaak voor veel spektakel. Succes!
Mooi bedrag voor José! Hij nam alvast op gepaste wijze afscheid!
Succes in la Copa, het wordt een duel op het scherpst van de snee! Eveneens succes tegen Real, hopelijk kan je de drie punten thuis houden! 
Knappe overwinningen bij Getafe en Sevilla. Dat nu alsnog de Baskische derby op het programma staat is erg mooi. Ben benieuwd of je de goede vorm kunt vasthouden in het bekerduel en tegen Real Madrid. Succes in iedergeval!