Manchester United | Forged in Industry, Striving for Glory

Heel goed stukje inderdaad! Wel opvallend. Van der Sar heeft volgens mij geen enkele ervaring met aankoopbeleid omdat Overmars dat doet bij Ajax.

Hopelijk kan van der Sar het tranferbeleid verbeteren. Mooie zege op Southampton. In de CL gaat het wel heel stug tot nu toe.

Zoals gezegd een sterk stukje! Van der Sar lijkt mij opzich wel een goede keuze. Ben wel benieuwd welke spelers er naar Old Trafford zullen komen met deze nieuwe invloeden.

Heb ook getwijfeld of Van der Sar de juiste man zou zijn, al werd hij in de zomer natuurlijk al wel in verband gebracht met deze functie. Daarnaast denk ik dat Van der Sar momenteel bij Ajax ook wel met het spelersbeleid bezig is, samen met Overmars maar dat Overmars vooral de onderhandelingen doet. De eerste transfers zullen binnenkort volgen maar nu eerst de ontknoping in de Champions League.

Manchester United - Arsenal 0-1
:soccer: 22’ 0-1 Mkhiraryan

Manchester United - Fulham FC 4-0
:soccer: 34’ 1-0 Rashford (Martial)
:soccer: 39’ 2-0 Pogba (Martial)
:soccer: 49’ 3-0 Lingard (Mata)
:soccer: 53’ 4-0 Martial (Lingard)

UEFA Champions League
Valencia CF - Manchester United 2-4
:soccer: 25’ 0-1 Rashford (Martial)
:soccer: 38’ 0-2 Rashford (Pogba)
:soccer: 45’ 1-2 Rodrigo
:soccer: 70’ 1-3 Rashford (Shaw)
:soccer: 74’ 1-4 Rashford (Fellaini)
:soccer: 89’ 2-4 Guedes

Mooi dat je de laatste zestien hebt weten te bereiken! Rashford is wel lekker op schot zo te zien en dat is alleen maar mooi natuurlijk. Wel jammer dat je van Arsenal hebt verloren, de eerste nederlaag in de competitie of niet?

Mooi dat je alsnog de achtste finales hebt weten te bereiken. Rashford laat zo te zien eindelijk zijn talent zien. Ik denk dat hij wel eens kan uitgroeien tot een van je beste spelers.

@Ryanajax de nederlaag tegen Arsenal was inderdaad de eerste competitienederlaag van Zidane, slechte wedstrijd waarin Arsenal net iets minder slecht was dan ons. Ze verdienden de overwinning wel, al lag dat er met name aan dat bij mij echt alles mis ging.

Rashford doet het inderdaad fantastisch, Van der Sar heeft daarom ook snel gehandeld en heeft de vorm van de aanvaller beloond. Ook over andere spelers was er nieuws.

In de volgende update de kraker tegen Liverpool in de Premier League!

Zo, van der Sar gaat meteen los. Vooral de verlengingen van Martial, Rashford, Shaw en de Gea zijn belangrijk. Zijn toch wel de spelers waar je je team om heen zal moeten bouwen in de toekomst. Succes tegen Liverpool.

Goed dat er zo veel nieuwe contracten worden uitgedeeld. Met name de verlengingen van spelers als Rashford, Shaw en Martial zijn logisch en ook de verlenging van Valencia is te begrijpen. Welke spelers met een aflopend contract hebben eigenlijk nog niet verlengd? Succes tegen Liverpool trouwens!

Veel van de namen die in het stuk worden genoemd moeten inderdaad het geraamte van het elftal gaan vormen voor de komende jaren. De spelers die momenteel nog niet verlengd hebben zijn:
Juan Mata, Ashley Young, Ander Herrera, Phil Jones, Joshua Bohui, Regan Poole, Callum Gribbin, Matteo Darmian en Ro-Shaun Williams. Vooral de eerste vier maken nog kans op een nieuw contract.

De topper tegen Liverpool zit erop, al lijkt Liverpool dit seizoen niet mee te doen in de top van de Premier League.

De loting voor de volgende ronde van de Champions League is tevens achter de rug, we gaan het opnemen tegen Paris Saint Germain. Een pittige loting naar mijn mening, het zal een hele klus worden om de kwartfinales te gaan halen.

Liverpool FC - Manchester United 0-0

Cardiff City - Manchester United 1-3
:soccer: 6’ 0-1 Rashford (Lukaku)
:soccer: 20’ 0-2 Pereira (Lukaku)
:soccer: 77’ 0-3 Lingard (Shaw)
:soccer: 87’ 1-3 Reid

In de volgende update zal de eerste transfer van Van der Sar en Zidane bekend worden gemaakt!

Goed stukje! Jammer dat je niet van Liverpool hebt kunnen winnen, maar zo te lezen was een puntje een prima resultaat. Ik ben benieuwd wie je eerste aankoop wordt.

Prima stukje weer dit! Inhoudelijk niet echt op- of aanmerkingen. Ik kijk ook uit naar je eerste aankoop!

De eerste aankoop is een feit!

Ook zijn er weer een paar wedstrijden gespeeld.
Manchester United - Huddersfield Town 4-0
:soccer: 11’ 1-0 Martial (Lingard)
:x: 74’ De Gea stopt penalty
:soccer: 83’ 2-0 Herrera (Rashford)
:soccer: 87’ 3-0 Lingard (Sánchez)
:soccer: 90’ 4-0 Sánchez (Valencia)

Manchester United - Bournemouth FC 0-0
:x: 2’ Pogba mist penalty

In de volgende update trekt Zidane een aanvaller aan. Wie denken jullie wie er naar Old Trafford zal komen? Tevens ben ik erg benieuwd wat jullie van de komst van Boateng vinden.

Top aankoop al is hij irl helemaal uit vorm, het blijft een super verdediger die opbouwend ook veel kan. Stukken beter dan Jones, Rojo, Lindelof en Bailly in mijn ogen.

Prima aankoop en ook een nodige in mijn ogen. In het echt steekt Boateng de laatste tijd in wat mindere vorm, maar hij is natuurlijk nog steeds een verdediger van wereldklasse. Ik ben benieuwd wie de volgende aankoop wordt. Bale zou in mijn ogen wel geschikt zijn als United-aanvaller en helemaal aangezien hij bij Real ook al heeft samengewerkt met Zidane. Het enige probleem zou echter zijn vraagprijs kunnen zijn.

Prima aankoop, ben benieuwd of hij een belangrijke rol in het mogelijke kampioenschap zal gaan spelen!

Goede aankoop! Boateng is natuurlijk een topspeler en United mistte wel zo’n topper achterin. Ben erg benieuwd wie er als aanvaller bij zal gaan komen. Kan zo snel niemand verzinnen namelijk. Lastige loting trouwens in de Champions League, maar als je koploper bent in de Premier League, zou je PSG ook genoeg weerstand moeten kunnen bieden.

Ik hoop dat Boateng de steunpilaar achterin is die dit United zoekt, vooral in opbouwend opzicht. Dan nu de nieuwe aanvaller, voor de meesten denk ik wel een verrassende naam maar doordat Mourinho bij mij weg is en hij het IRL nu erg goed doet haal ik hem graag terug naar Old Trafford:

Later volgt nog reactie van de hoofdpersoon zelf die in het FA Cup duel met Forest Green Rovers zijn rentree in het shirt van The Mancunians kan maken.

Toevallig dat ik nog een commentje wou plaatsen of Depay niet iets was voor in de voorhoede :joy:
Denk dat je veel aan hem gaat hebben! Ander Herrera lijkt me ook een hele degelijke voor Lyon omgekeerd.

Goede aankoop depay! Het feit dat je schrijft dat Pereira herrera was voorbij was in de pikorde wilt dit zeggen dat hij dan toh nog toekomst heeft? Eén van je laatste wedstrijden zag ik ook dat hij mocht starten en scoorde!