Manchester United | Forged in Industry, Striving for Glory

Jammer van de uitschakeling. Je had natuurlijk wel de beste papieren, maar PSG is misschien toch ook nog wel beter dan United. Dat je de koppositie kwijt bent en daarna gelijk speelt tegen Southampton is ook erg zonde.

Wat jammer zeg! Vind je Bailly zelf ook slecht spelen, of was toevallig die wedstrijd zo? Hopelijk kun je nog wel landskampioen worden, al wordt het spannend.

Jammer dat je uitgeschakeld ben in de CL, maar dat kan gebeuren tegen PSG. Wel een goede overwinning op Arsenal alleen jammer van het gelijkspel tegen Southampton. Vind het trouwens erg stom van EA dat je het loopje van Pogba niet kan aanpassen. Was laatst met wat vrienden en speelde met United. Misde twee penalty’s door dat achterlijke loopje…

Dat loopje is inderdaad echt belachelijk, voor de rest ben ik meer dan tevreden hoe Pogba speelt: heerlijke speler.
Dan nu de Manchester Derby!

Dan nu nog even de wedstrijden die ook gespeeld zijn.

Manchester United - Watford 3-2
:soccer: 4’ 1-0 Rashford (Depay)
:soccer: 15’ 1-1 Gray
:red_circle: 20’ Hughes
:soccer: 21’ 2-1 Rashford (penalty)
:soccer: 56’ 3-1 Matic (Depay)
:soccer: 73’ 3-2 Capoue

Moeizame pot ondanks dat we zeventig minuten een mannetje meer hadden, Rashford wist zijn penalty wél te benutten.

Manchester United - Manchester City 0-2
:soccer: 45’ 0-1 Jesus
:soccer: 48’ 0-2 Jesus

Wolverhampton Wanderers - Manchester United 0-2
:soccer: 45’ 0-1 Depay (Rashford)
:soccer: 66’ 0-2 Rashford (Tierney)
:red_circle: 89’ Bailly

Manchester United - West Ham United 1-1
:soccer: 9’ 1-0 Depay (Matic)
:soccer: 56’ 1-1 Arnautovic

Nog vier wedstrijden te gaan!

Prima geschreven stuk! Jammer dat je de derby niet hebt weten te winnen. Het zal nu erg lastig worden om nog kampioen te worden, maar er is natuurlijk altijd nog een kleine kans. Leuk trouwens dat je in je stuk refereert naar het penaltymoment van Sterling van deze week.

Jammer van de nederlaag tegen City, zeker omdat deze je waarschijnlijk de titel kan gaan kosten. Wel een opvallende uitspraak van Guardiola dat hij verwacht dat ze nog punten gaan verspelen. Hopelijk weet je toch nog kampioen te worden.

Dan nu de beslissing in de competitie.

Everton - Manchester United 2-3
:soccer: 56’ 0-1 Depay (Dalot)
:soccer: 60’ 1-1 Santi Mina
:soccer: 62’ 2-1 Gueye
:soccer: 65’ 2-2 Depay (Pogba)
:soccer: 77’ 2-3 Fred (Lingard)

Huddersfield Town - Manchester United 1-2
:soccer: 40’ 1-0 Mounié
:soccer: 60’ 1-1 Rashford (Martial)
:soccer 76’ 1-2 Martial (penalty)

Manchester United - Chelsea 0-1
:soccer: 37’ 0-1 Barkley

Manchester United - Cardiff City 2-1
:soccer: 24’ 1-0 Rashford (Fred)
:soccer: 51’ 1-1 Reid
:soccer: 72’ 2-1 Pogba

In de komende updates een terugblik op het seizoen, ook staat er een interview met een speler gepland. Suggesties voor een interview?

Jammer dat je er niet in bent geslaagd kampioen te worden. Wellicht volgend seizoen. Een interview met Lukaku zou in mijn ogen wel interessant zijn, aangezien hij in jouw team niet altijd zeker is van een vaste plaats.

Ik ga ook voor Lukaku. Ben benieuwd hoe he terug blikt op het seizoen en waar de verbeter punten liggen.

Zonde dit, maar geen schande in zo’n ijzersterke competitie als de Premier League. Volgend jaar een nieuwe kans! Ik ga ook voor Lukaku.

Dan nu een update met daarin de eindstand en individuele klassementen, tevens het overzicht van de selectie zoals deze ook vlak na de winterstop is gegeven.

Eindstand:

Topscorers:

  1. Rashford - Manchester United: 21 goals
  2. Kane - Tottenham Hotspur: 20 goals
  3. Sané - Manchester City: 17 goals
  4. Mané - Liverpool: 16 goals
  5. Jesus - Manchester City: 15 goals

Assists:

  1. Hazard - Chelsea: 10 assists
  2. Rashford - Manchester United: 10 assists
  3. Eriksen - Tottenham Hotspur: 9 assists
  4. De Bruyne - Manchester City: 9 assists
  5. Willian - Chelsea: 8 assists

Clean Sheets:

  1. De Gea - Manchester United: 16 clean sheets
  2. Ederson - Manchester City: 16 clean sheets
  3. Leno - Arsenal: 13 clean sheets
  4. Ryan - Brighton and Hove Albion: 12 clean sheets
  5. Patricio - Wolverhampton Wanderers: 10 clean sheets

Dan nog de prestaties van onze spelers dit seizoen.

Heerlijk seizoen van Rashford, waar zou zijn plafond zitten. Hoezo degradeerd Everton met deze selectie… ongelofelijk! Ga je afscheid nemen van spelers zoals Young, Lindelof en Rojo die nauwelijks aan spelen kwamen?

Tweede plaats is gewoon een prima prestatie, weet zeker dat je volgend seizoen de volle winst gaat pakken! En inderdaad bizar dat Everton gedegradeert is zeg.

Je kan bij Everton misschien wel enkele namen weghalen? Een Richarlison, Davies en Digne kunnen prima versterkingen zijn. Pickford is ook zeker een goede optie nu al denk ik niet dat hij tevreden gaat zijn als 2e doelman. Eventueel hem in de CL & bekers gebruiken en als opvolger voor moest De Gea ooit nog vertrekken.

Mooi voor Rashford dat hij topscorer wordt. Verder is de tweede plaats geen hele slechte prestatie, al had je natuurlijk kampioen willen worden. Zonde en apart tot Everton degradeert, al kun je daar misschien gebruik van maken.

Jammer dat je geen kampioen bent geworden, alhoewel een tweede plek ook knap is met de huidige selectie. Mooi dat Rashford topscorer is geworden. Echt een toptalent waaraan je nog veel plezier gaat beleven.

Mooi voor Rashford dat hij topscorer is geworden. Opvallend trouwens dat Everton gedegradeerd is. Ikben benieuwd naar aankomend seizoen.

Ik heb vandaag even al je stukjes gelezen! Wat een heerlijke story. Jammer dat je tweede bent geworden, al had ik eigenlijk niet verwacht dat je meteen kampioen zou worden.

Leuk voor Rashford dat hij topscorer is geworden, maarja ik denk dat hij ook liever kampioen had geworden, haha… Verder raar dat Everton gedegradeerd is, maar zoals hierboven al gezegd, misschien kan je daar wat goedkope spelers vandaan halen.

Wellicht dat we inderdaad bij Everton kunnen shoppen!
@Spoon0612 Young gaat transfervrij weg en Lindelöf heb ik de tweede seizoenshelft verhuurd en krijgt een kans in de voorbereiding. Rojo mag uitkijken naar een andere club.

In de volgende update het interview met Lukaku en daarna zal het nieuwe seizoen gaan beginnen.

Goed stukje, leuk gedaan om het zo vanuit Neville te doen! Vooral leuk ook dat je ook veel aandacht aan andere clubs besteed.