Manchester United | Forged in Industry, Striving for Glory

Goed stukje en leuk dat je Neville zijn mening naar voren laat komen. Ik ben benieuwd naar het interview met Lukaku en of hij volgend seizoen nog blijft bij United.

Leuk stukje, waarin je het seizoen eigenlijk goed samenvat! Ben erg benieuwd naar het interview met Lukaku, ik verwacht dat de Belg toch wel gedurfde uitspraken zal doen.

Dan nu het interview met Lukaku, het is best een lang stuk geworden maar ik vind het altijd leuk om wat meer informatie over een speler op te zoeken als ik zo’n interview maak. Mocht je het te lang vinden en het overslaan dan mis je voor het verhaal niet veel en hoop ik dat je de volgende updates weer mee pakt!

In de volgende update direct het eerste transfernieuws voor het nieuwe seizoen!

Interessant interview met Lukaku. Ben benieuwd wat de uiteindelijke keuze gaat worden. Mocht hij nog ongelukkiger worden kan je alsnog een mooi bedrag ontvangen en weer mooi investeren. Zou wel een aderlating zijn als een speler van dit kaliber je zou verlaten.

Ben ook wel benieuwd naar het transfernieuws dat komen gaat!

Wow, wat een mooi stuk zeg. Het grootste compliment dat ik kan geven; ik had op een gegeven moment gewoon echt het gevoel dat ik een interview van Lukaku aan het lezen was, alsof het écht was…

Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Kan alleen maar afwachten…

Inderdaad een erg goed interview! Ik ben erg benieuwd of Lukaku vertrekt of blijft. Een hereniging met zijn broertje zou natuurlijk geweldig zijn.

Bedankt voor de reacties! Ik heb trouwens besloten om een nieuwe save aan te maken voor mijn carrière na de laatste patch. Vond dit er wel een goed moment voor doordat ik het hele eerste seizoen er op had zitten en deze in mijn nieuwe save dus gewoon helemaal heb kunnen simuleren. Belangrijkste reden hiervoor is dat ik het toch wel heel vet vind om met zoveel mogelijk gamefaces te spelen en dat de promovendi er flink wat bij hebben gekregen, Wolves en Fulham hebben zich vrij makkelijk weten te handhaven dus dat is ook mooi. Everton is er dit keer wel ingebleven, Cardif en Newcastle degradeerden wel weer samen met Southampton. Spurs werd kampioen en wij wederom tweede. De belangrijkste transfers had ik voordat ik opnieuw ben begonnen al doorgevoerd waardoor mijn uitgaande transfers gewoon hetzelfde zijn en ook mannen als Ziyech (PSG), Alex Sandro (Chelsea) en Carvajal (Bayern) ‘gewoon’ bij de club zitten waar ze in mijn vorige save ook zaten. Maar genoeg geluld, transfernieuws!

Erg sterk interview met Lukaku! Ben benieuwd of hij nog langer voor zijn kans door zal vechten, maar ik verwacht dat hij zijn heil ergens anders gaat zoeken. Over wie ging het transfernieuws van de laatste post ook alweer? Meen het wel gelezen te hebben, maar kan de foto nu niet meer zien.

@Ryanajax gisteravond kon ik mijn afbeelding ook niet zien op het forum, nu doet hij het (bij mij) weer!

Wat een leegloop bij Ajax zeg. Wat een heerlijke aanwinst, zowel voor jou als voor Nederland. Vraag me af wat Overmars met de euro’s gaat doen, in ieder geval Bentaleb. Waar gaat Bergwijn heen? Is dat expres weggelaten? :wink:

Bergwijn gaat naar Arsenal, dus niet bewust weggelaten. Met Bentaleb (24 miljoen euro!) heeft Ajax in elk geval een topper teruggehaald.

Dan nu ander nieuws tijdens de voorbereiding.

De wedstrijden die tijdens de Asian Elite Cup zijn gespeeld door ons:
Manchester United - Bayern München 2-1
:soccer: 48’ 1-0 Depay (Martial)
:soccer: 66’ 2-0 Lingard (De Gea)
:soccer: 89’ 2-1 Lewandowski

Real Madrid - Manchester United 3-2
:soccer: 45’ 1-0 Febas
:soccer: 54’ 1-1 Martial (Rabiot)
:soccer: 64’ 1-2 De Ligt (Depay)
:soccer: 72’ 2-2 Mariano Diaz
:soccer: 88’ 3-2 Bale

Beijing SIPG - Manchester United 1-1
:soccer: 8’ 1-0 Oscar
:soccer: 43’ 1-1 Depay (Boateng)

Het volgende stuk, waarin de beslissing over de toekomst van Pogba wordt genomen.

FC Barcelona - Manchester United 2-0
:soccer: 44’ 1-0 Cardona
:soccer: 54’ 2-0 Denis Suárez

In de volgende update groot transfernieuws!

Mooi dat Pogba heeft besloten te blijven! Verder ook goed dat De Ligt meteen laat zien het niveau wel degelijk aan te kunnen. Heaton lijkt mij trouwens ook wel een prima tweede keus achter De Gea. Ik ben benieuwd wat het grote transfernieuws is. Ik denk zelf dat het om een vertrek van Lukaku gaat.

Heel goed nieuws dat Pogba blijft! Benieuwd naar het transfernieuws. Ik verwacht het vertrek van Lukaku.

Het gaat inderdaad om Lukaku!

Goed dat Pogba blijft! Het vertrek van Lukaku was natuurlijk te verwachten en het is dan ook erg mooi dat hij met zijn broertje samen kan spelen. Aangezien hij in je team niet helemaal lekker draaide verwacht ik ook niet dat hij een grote leegte achter zal laten.

Het was inderdaad te verwachten dat Lukaku zou vertrekken, maar het is toch wel verrassend dat Lazio zijn nieuwe club is. Hij is in mijn ogen namelijk te goed voor Lazio. Ga je nu nog een nieuwe aanvaller halen?

Leuke wending dat Lukaku naar Rome gaat. Nu verwachten we wel een klapper van een aankoop.

Ben echt benieuwd wie er dan door jou aangetrokken gaat worden zeg… Of ga je het doen met Rashford en Memphis?

Dan nu de nieuwe aanvaller, tevens is er een nieuwe reservedoelman aangetrokken maar wie dat is geworden zal niet echt een verrassing meer zijn. De aanvaller is dat denk ik wel, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.