Manchester United | Forged in Industry, Striving for Glory

Arnautovic zag ik niet aankomen! Ben benieuwd of hij het niveau aan gaat kunnen, goede spits maar je gaat er wel een stuk op achteruit t.o.v. Lukaku

De voorhoede Depay, Martial, Rashford zal het in eerste instantie moeten gaan doen, Arnautovic zal een beetje de Giroud-rol vervullen al is hij natuurlijk ook prima in staat om de concurrentie aan te gaan. De volgende aankoop zal waarschijnlijk meer als een topaankoop ontvangen worden.

In de volgende update trappen we af in de Premier League met een thuisduel tegen Crystal Palace.

Zeer degelijke transferperiode man! Met De Ligt achterin en Milenkovic-Savic en Rabiot op het middenveld er bij weet je de titel nu denk ik wel te pakken!

Ik heb zojuist de 2 stukjes gelezen.
Je hebt de selectie echt goed versterkt met al de aankopen.
Met deze selectie nu ben je misschien wel titelkandidaat nummer1.
Ben benieuwd of je ook echt kampioen gaat worden.

Erg sterke aankopen! Denk dat je zeer goed gehandeld hebt en een kampioen waardig elftal bij elkaar hebt.

We hebben ons inderdaad goed versterkt, al hebben ook de andere clubs niet stil gezeten. Binnenkort zal ik wel even een update geven hoe de selecties van de andere topteams ervoor staan. Nu eerst de start van de competitie tegen Crystal Palace.

Ook zijn de duels met Wolverhampton Wanderers en Brighton and Hove Albion gespeeld.

Manchester United - Crystal Palace 5-2
:soccer: 16’ 1-0 Pogba (Martial)
:soccer: 20’ 2-0 Martial (Pogba)
:soccer: 45’ 3-0 Depay (Martial)
:soccer: 64’ 4-0 Depay (penalty)
:soccer: 67’ 4-1 Milivojevic (penalty)
:soccer: 73’ 5-1 Fred (Martial)
:soccer: 92’ 5-2 Benteke

Wolverhampton Wanderers - Manchester United 0-1
:soccer: 21’ 0-1 Depay (De Ligt)
moeizame wedstrijd waarin De Ligt uiteindelijk de enige treffer van de wedstrijd creëert. De verdediger stoomt op na een goede combinatie met Sergej en steekt Depay heerlijk weg uit de rug van de centrale verdedigers. Oog in oog met Rui Patricio schiet Depay beheerst binnen.

Manchester United - Brighton and Hove Albion 2-0
:soccer: 81’ 1-0 Arnautovic (Dalot)
:soccer: 93’ 2-0 Sergej (Arnautovic)
BHA maakte het ons in eigen huis erg lastig al hadden ze over geluk niet te klagen in de eerste tachtig minuten. We speelden best prima maar de eindpass was niet goed of de doelman voorkwam een doelpunt. Arnautovic deed uiteindelijk waarvoor hij in eerste instantie is aangetrokken, wanneer het niet wil doelpunten forceren. Uiteindelijk betaalde het inbrengen van de Oostenrijker zich uit doordat hij eerst uit een voorzet van Dalot de openingstreffer binnenkopte en in de blessuretijd Sergej een niet te missen kans bood.

In de volgende update de topper tegen Liverpool!

Leuk om te zien dat Martial het zo goed doet, ben benieuwd hoe hij het bij mijn Milan gaat doen! Ook goed om te zien dat Arnautovic op dreef begint te komen en hij je bijna eigenhandig de drie punten tegen BHA bezorgd. 9 punten uit drie wedstrijden is natuurlijk top maar was je gezien de tegenstanders ook wel verplicht. Ik ben benieuwd of je deze vorm vast blijft houden!

Ik ben het volledig eens met @tomcleanmountain.
Mooi dat Martial het zo goed, Memphis weet ook weer 3x te scoren die is ook lekker op dreef.
Hoe speelt de Ligt in jou defensie?, ben namelijk daar wel zeer benieuwd na gezien mijn Arsenal story :smirk: .
Succes met de topper tegen Liverpool!

Goed begin van het nieuwe seizoen. Mooi dat Martial zo sterk aan het seizoen begint en dat Arnautovic meteen doet, waarvoor hij is gehaald. Hopelijk kun je dit seizoen wel de titel pakken. Verder heb je trouwens erg goede aankopen gedaan.

De topper tegen Liverpool is gespeeld, ook onze eerste bekerwedstrijd van het seizoen is gespeeld.

Manchester United - Lincoln City 3-1 Carabao Cup
:soccer: 10’ 1-0 Sergej (Rashford)
:soccer: 31’ 2-0 Rashford (Sergej)
:soccer: 91’ 2-1 Akinde
:soccer: 93’ 3-1 Bailly (Chong)

Liverpool - Manchester United 1-0
:soccer: 89’ 1-0 Milner (Mané)

In de volgende update zit de transferperiode erop en is de bekend in welke CL poule we zitten.

Balen dat je in de laatste minuut een goal tegen krijgt, waardoor je die pot verliest. Is altijd extra zuur in de laatste minuten van de wedstrijd. Prima overwinning in de beker, enige smetje lijkt mij de onnodige tegengoal tegen een relatief kleine club. Benieuwd wie je loot in de CL, hopelijk een poule met leuke tegenstanders die toch te doen zijn.

Goed begin van de competitie, ondanks de nederlaag tegen Liverpool. Jammer dat Boateng zwak presteert, maar als Ajacied vind ik het dan wel weer mooi om te lezen dat De Ligt sterk speelt. Ben benieuwd wie je loot in de Champions League!

Jammer van het verlies tegen Liverpool maar geen schande op Anfield.
In de beker heb je gewoon netjes gewonnen, zo te zien heb je een aantal jonge spelers de kans gegeven omdat Chong een assist leverde?
Ben benieuwd naar de loting in de CL!

Prima stukje, heb er eigenlijk niks op aan te merken. Wel balen van de late nederlaag!

Dan nu de loting van de CL!

Ook Zidane had er wat over te zeggen.

Ook is het duel met Tottenham Hotspur gespeeld.
Manchester United - Tottenham Hotspur 1-0
:soccer: 49’ 1-0 Rashford
Smalling kreeg de kans op de plek van Boateng, die dus tegenviel tegen Liverpool. Ook een basisplaats voor Matic, die een uitstekende wedstrijd speelde en alle duels op het middenveld won en met goede onderscheppingen aanvallen onderbrak. Het enige doelpunt van de wedstrijd kwam uiteindelijk uit een hoekschop, Pogba kopte op de rug van Alli waarna Rashford in de herkansing wel raak knikte.

Hele gunstige loting! Je bent het nu eigenlijk wel aan de stand verplicht om in ieder geval de volgende ronde te bereiken en de eerste plaats moet ook gewoon haalbaar zijn. Ook een kleine maar goede overwinning op Spurs!

Dat is een redelijk gemakkelijke poule, dus denk dat je daar weinig moeite aan gaat beleven. Mooi dat je Tottenham weet te verslaan en dat Matic een sterke wedstrijd speelde.

Ik denk dat je in deze poule wel bovenaan mag eindigen, wie de andere plek zal veroveren zal spannend worden denk ik tussen Shakhtar en Sevilla.
Prima overwinning tegen de Spurs!

Ben het met jullie eens dat we toch wel eerste moeten worden in de poule. Dan nu de topper tegen Chelsea, hoe de selectie er nu uit ziet en de opvallendste transfers van de (drukke) transferzomer.


De gespeelde wedstrijden
Rosenborg BK - Manchester United 0-1
:soccer: 9’ 0-1 Martial (Depay)

Sevilla - Shakthar Donetsk 2-2

Leicester City - Manchester United 0-3
:soccer: 13’ 0-1 Sergej
:soccer: 27’ 0-2 Pogba (Depay)
:soccer: 63’ 0-3 Depay

Manchester United - Aston Villa 4-1 Carabao Cup
:soccer: 24’ 1-0 Lingard (Tierney)
:soccer: 30’ 1-1 Hourihane
:soccer: 45’ 2-1 Lingard (Arnautovic)
:soccer: 63’ 3-1 Tierney (Lingard)
:soccer: 73’ 4-1 Angel Gomes (Tierney)

Manchester United - Chelsea 2-2
:soccer: 30’ 1-0 Depay (Martial)
:soccer: 40’ 1-1 Bale
:soccer: 67’ 1-2 Batshuayi
:soccer: 80’ 2-2 Depay (Arnautovic)

De selectie waarmee we het gaan doen de komende maanden!

De grootste transfers van de zomer
Aguero > Bayern Munchen
Bale > Chelsea
Kimpempe > Chelsea
Kimmich > Real Madrid
Fekir > Manchester City
Willian José > Chelsea
Frenkie de Jong > Manchester City
Thomas Müller > AC Milan
Lucas Hernandez > Valencia
Alex Telles > Real Madrid
Alaba > Liverpool
Marcelo > Liverpool
Dzeko > PSG
Dost > Bayer Leverkusen
Chiellini > Manchester City
Hamsik > Spurs
Pjanic > Bayern München
Thomas Partey > Juventus
Ceballos > Leicester City
Oxlade Chamberlain > Leicester City
Maguire > Atlético Madrid
Stones > Bayer Leverkusen
Werner > Liverpool
Rugani > Liverpool
Ramsey > Wolfsburg
Mustafi > Napoli
Vrsaljko > Spurs
Benzema > Napoli
Aurier > Liverpool
Gundogan > AC Milan
Christensen > Barcelona
Morata > Valencia
Alderweireld > Bayern München
Alexander Arnold > Arsenal

Weer voldoende erg onrealistische transfers zoals jullie dus kunnen zien, maar de meeste van onze concurrenten hebben zich wel goed versterkt.

Ziet er weer goed uit het stukje, jammer van het gelijkspel tegen Chelsea maar de andere wedstrijden weet je dan wel weer prima te winnen.
Je hebt een goede gemixte selectie waar je denk ik zeker mee kan doen om de titel.
Er zitten inderdaad weer rare transfers bij, wel mooi om te zien dat de Jong naar City gaat wat dan wel weer realistisch zou kunnen zijn.
Succes verder!