Swansea City | The Welsh Pride

Is het niet verstandig om een speler of 2 met een aflopend contract binnen te halen in januari of nog later in het seizoen die dan komend seizoen er bij komen. Je betaald dan enkel salaris en geen transfersom.

Lijkt mij toch handig om op die manier enkele gerichte versterkingen nog te doen voor in de PL die je anders een smak geld zouden kosten.

1 like

Ik heb het seizoen gisteren afgerond dus dat is nu ook al te laat. Ik heb drie aankopen gedaan nu aan het begin van het tweede seizoen, maar allen hadden nog een lopende overeenkomst dus die kon ik sowieso niet kosteloos binnen halen en waren wel drie spelers die hoog op mijn verlanglijstje stonden. Er was nog een reden waarom ik deze spelers niet in de winter al heb geprobeerd te halen, zal daar later nog even toelichting over geven (als ik nu al de reden vertel verklap ik al iets uit m’n story).

Oke! Geen probleem hoor ben benieuwd naar de komende stukjes :slight_smile:

1 like

Ik schrijf nauwelijks wedstrijdverslagen, dus hier voor de verandering eens een wedstrijdverslag!
En wederom een aantal uitslagen onderaan.

Aston Villa 2-1 Swansea City
Opstelling Aston Villa: Moreira, Hutton, Richards, Ayhan, Elmohamady, Whelan (81’ Hourihane), Tuanzebe, Bjarnason (65’ Grealish), Bolasie, Blackett-Taylor, Hogan (90’ Abraham)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Fulton (46’ Celina), Carroll, Markovic (82’ McBurnie), McKay, Janssen, Piazon (65’ Asoro)

Wedstrijdoverzicht:
goal 32’ Tuanzebe 1-0
goal 45+1’ Markovic 1-1
goal 45+2’ Bjarnason 2-1

Swansea City 1-0 Wigan Athletic
Opstelling Swansea City: Mulder, Olsson, Rodon, Harries, Naughton (88’ Roberts), Fulton, Routledge (69’ Dyer), Dhanda (88’ Grimes), McBurnie, Asoro, Piazon
Opstelling Wigan Athletic: Walton, Robinson, Burn, KiprΓ©, Byrne (88’ SΓ¦varsson), Jacobs, Connolly (65’ Evans), Morsby (69’ Gibson), Windass, Powell, Garner

Wedstrijdoverzicht:
goal 48’ Asoro 1-0
geel 90+1’ Burn

Reading 0-3 Swansea City
Opstelling Reading: Mannone, Obita (58’ Yiadom), Moore, Ilori, Gunter, Meyler, Bacuna (46’ Kelly), Sims (McCleary), Barrow, BΓΆdvarsson, Popa (62’ Aluko)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Celina (86’ Fulton), Carroll, Markovic (68’ Dhanda), McKay, Janssen, Piazon (86’ Asoro)

Wedstrijdoverzicht:
goal 8’ Piazon 0-1
geel 34’ Janssen
goal 35’ Markovic 0-2
goal 48’ Janssen 0-3
geel 85’ van der Hoorn

Jammer van Aston Villa, maar dat verlies zal je geen plek om promotie kosten. Ik weet het zeker, je bent gepromoveerd!

Goed stukje! Jammer van de nederlaag tegen Villa, maar je hebt je goed herpakt tegen Wigan en Reading. Daarnaast doe je nog volop mee voor directe promotie. Ik zie het dus wel goed komen.

Tweede stukje van vandaag! Onderaan de uitslagen.

Burton Albion 0-1 Swansea City (FA Cup)
Opstelling Burton Albion: Bywater, McCrory, McFadzea, Turner (81’ Buxton), Brayford, Templeton (63’ Miller), Quinn, Fraser, Sordell, Boyce, Allen
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, John, Cooper, Rodon, Roberts, Grimes, Routledge (81’ Fer), Dyer (63’ Dhanda), Baker-Richardson (84’ McKay), McBurnie, Asoro

Wedstrijdoverzicht:
goal 6’ Dyer

Preston North End 0-3 Swansea City
Opstelling Preston North End: Rudd, Earl, Davies, Huntington, Fisher, Pearson, Browne, Barkhuizen, Burke (57’ Johnson), Bodin, Maguire
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Markovic, Fer, McKay, Janssen, Piazon

Wedstrijdoverzicht:
goal 3’ Markovic 0-1
goal 5’ Fer 0-2
goal 30’ Piazon 0-3

Swansea City 2-1 Sheffield United
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (81’ Olsson), Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Markovic (53’ Fulton), Fer, McKay, Janssen, Piazon (81’ Asoro)
Opstelling Sheffield United: Henderson, Stevens, O’Connell, Basham, Baldock, Duffy, Fleck (86’ Leonard), Bryan (56’ Coutts), Egan, Clarke, McGoldrick

geel 7’ Janssen
goal 31’ Carroll 0-1
goal 44’ Janssen 0-2
goal 81’ Clarke 1-2

En het derde/vierde stukje van de dag! Hierboven staat nog een stukje, voor wie die niet gezien heeft :slight_smile:
Uitslagen onderaan dit bericht weer zoals gewend.

Daarnaast is de wintertransferperiode afgelopen, het is erg rustig gebleven in Wales:

Oliver McBurnie > Medipol Basaksehir, verhuurd voor een jaar (midden 2019)
Brandon Cooper > Union de Santa FΓ©, verhuurd voor een jaar (midden 2019)

McBurnie%20verhuurd

Leicester City 1-2 Swansea City (FA Cup)
Opstelling Leicester City: Schmeichel, Elder, Maguire, Evans, Pereira, Lukaku, Iborra, Mendy (57’ Silva), Ghezzal (83’ Albrighton), Iheanacho (85’ Quaison), Maddison
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Markovic (57’ Celina), Carroll, Fer, McKay (62’ McBurnie), Janssen, Piazon (83’ Asoro)

Wedstrijdoverzicht:
goal 31’ Ghezzal 1-0
goal 59’ Fer 1-1
goal 90+3’ Janssen 1-2

Swansea City 1-3 Birmingham City
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Olsson, Rodon, John, Roberts, Fulton, Dhanda (51’ Dyer), Routledge, Grimes, Asoro (60’ Janssen), Baker-Richardson (60’ Piazon)
Opstelling Birmingham City: Kuszczak, Pedersen, Roberts, Morrison, Colin, Maghoma, Kieftenbeld (70’ G. Gardner), C. Gardner, Davis, Adams, Jutkiewicz (84’ Vassell)

Wedstrijdoverzicht:
rood 23’ John
goal 60’ Adams 0-1
goal 82’ Jutkiewicz 0-2
goal 84’ Rodon 1-2
geel 90+1’ Dyer
goal 90+1’ Adams 1-3

De resultaten worden steeds beter gelukkig! Directe promotie moet zeker haalbaar zijn en ook in de FA Cup lijkt er nog wat moois in te kunnen zitten.

Nieuw stukje, met onderaan wat resultaten.

Bristol City 3-0 Swansea City
Opstelling Bristol City: Charles, Dasilva, Baker, Webster, Pisano, Paterson (68’ Adelakun), Hegeler (63’ Smith), Pack, Brownhill, Weimann, Diedhiou (65’ Eisa)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (78’ Celina), McKay (46’ Asoro), Janssen, Piazon (78’ Baker-Richardson)

Wedstrijdoverzicht:
goal 3’ Weimann 1-0
goal 6’ Diedhiou 2-0
geel 47’ Webster
goal 88’ Pack 3-0

Swansea City 2-0 Millwall
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn (76’ Rodon), Naughton, Celina (58’ Carroll), Markovic, Fer, McKay, Janssen, Piazon (76’ Asoro)
Opstelling Milwall: Archer, Meredith, Hutchinson, Cooper, McLaughlin, Williams, Saville (76’ O’Brien), Tunnicliffe, Gregory (58’ Elliott), Wallace, van Buren (68’ Onyedinma)

Wedstrijdoverzicht:
goal 8’ Janssen 1-0
geel 45+1’ McLaughlin
goal 55’ Janssen 2-0
geelrood 90+2’ McLaughlin

Leeds United 3-3 Swansea City
Opstelling Leeds United: Peacock-Farrell, Douglas, Cooper, Berardi, Ayling, Saiz, Klich, Harrison (45’ HernΓ‘ndez), Bamford (86’ Roberts), Philips, Alioski (74’ Cibicki)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (86’ Olsson), Rodon, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Fulton (65’ Dyer), Asoro (74’ McKay), Janssen, Piazon

Wedstrijdoverzicht:
goal 12’ Janssen 0-1
goal 20’ Ayling 1-1
geel 36’ Bamford
goal 44’ Fer 1-2
goal 55’ Klich 2-2
goal 77’ McKay 2-3
goal 90+3’ Philips 3-3

Jammer dat je de tweede plek weggeeft, maar er is nog genoeg tijd om hem weer terug te veroveren. Je zit gelukkig nog in februari. Knap trouwens dat je zo ver komt in de FA Cup. Misschien kan je zelfs Europees voetbal halen!

Bedankt voor je reactie! De wedstrijd tegen Millwall in het verslag hierboven is niet de wedstrijd voor de FA Cup, die uitslag volgt later vandaag :slight_smile:

Nieuw stukje met wat uitslagen onderaan. Hierboven staat nog een stukje van vandaag voor wie hem nog niet gezien heeft. Zoals jullie zien gaan de resultaten helaas weer iets achteruit, de strijd om promotie is ontzettend spannend!

Swansea City 0-1 Millwall (FA Cup)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll (70’ Celina), Markovic (76’ Dhanda), Fer, McKay, Janssen, Piazon (76’ Asoro)
Opstelling Millwall: Amos, Meredith, Hutchinson, Cooper, McLaughlin, Saville, Williams, Tunnicliffe, Wallace (82’ SkΓ‘lak), Gregory (76’ Onyedinma), van Buren (57’ Elliott)

Wedstrijdoverzicht:
geel 47’ Cooper
geel 51’ Piazon
goal 70’ Williams 0-1

Sheffield Wednesday 3-1 Swansea City
Opstelling Sheffield Wednesday: Westwood, Penney, Pudil, Hector (65’ Thorniley), Palmer (87’ Baker), Onomah (45’ Ibarra), Pelupessy, Hutchinson, Boyd, Reach, Forestieri
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Markovic (61’ Celina), Carroll, Fer (89’ Dhanda), McKay, Janssen (76’ Asoro), Piazon

Wedstrijdoverzicht:
goal 32’ Piazon 0-1
goal 35’ Reach 1-1
goal 45+1’ Onomah 2-1
goal 76’ Reach 3-1

Directe promotie komt echt in gevaar. Wel heel erg spannend. Voel je dat je ook minder gaat spelen onder de druk of juist beter?

Zonde van je uitschakeling… Millwall was toch wel een ploeg die je had moeten hebben en dan was een kwart finale echt uitstekend geweest. Wat Spoon0612 al aangeeft word directe promotie toch steeds lastiger… Je uitslagen wisselt slecht en goed af. Ik ben toch wel steeds meer benieuwd wat er gebeuren gaat in Wales.

Ik ga onder druk juist slechter spelen. Wanneer ik op achterstand kom loopt het ook snel minder allemaal. Tegen Millwall uitgeschakeld worden is nog niet eens zo heel schandalig, aangezien zij mijn grootste concurrent zijn in de strijd om de 2e plaats. Wel erg zonde natuurlijk. De ontknoping is echt de bizarste die je je voor kunt stellen, daar komen jullie deze week nog achter :smiley:

Ik moet trouwens zeggen dat ik deze FIFA echt heel tof vind om een carrière in te doen. Merk nu echt wel het verschil in tegenstanders qua hoe goed een club is, en iedere wedstrijd is een nieuwe uitdaging. De game blijft erg leuk op deze manier!

Hieronder een nieuw stukje, en liefst vijf wedstrijdverslagen! Er is ook nog een wedstrijd tegen Bolton Wanderers gespeeld voor deze wedstrijden, alleen daarvan heb ik de uitslag + opstellingen helaas niet in mijn telefoon staan. Later vandaag komen er nog twee stukjes bij, en ik verwacht morgen de laatste stukjes van het eerste seizoen te gaan plaatsen, en dan gaan we uiteraard direct door met seizoen twee. Wat denken jullie, gaat dat in de Championship of in de Premier League zijn?

Norwich City 2-1 Swansea City
Opstelling Norwich City: Krul, Stiepermann, Yoshida, Klose, Passlack, Tettey (62’ McLean), Trybull, HernΓ‘ndez, Cantwell (46’ Leitner’, Buendia, Oliveira (68’ Pukki)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (62’ Celina), McKay (85’ Dhanda), Janssen, Piazon (77’ Asoro)

Wedstrijdoverzicht:
goal 36’ HernandΓ©z 1-0
goal 69’ Pukki 2-0
goal 77’ Janssen 2-1

West Bromwich Albion 0-4 Swansea City
Opstelling West Bromwich Albion: Johnstone, Ward, Dawson, Bartley, Mears (72’ Adarabioyo), Hegazi, Barry, Livermore, JoΓ£o Pedro (78’ Philips), Rodriguez, Gayle (67’ Robson-Kanu)
Opstelling Swansea City: Mulder, Olsson, Carter- Vickers, Rodon, Naughton, Celina (73’ Fulton), Dyer, Fer, Asoro, Janssen (73’ Baker-Richardson), Piazon (85’ Dhanda)

Wedstrijdoverzicht:
goal 23’ Rodon 0-1
goal 28’ Fer 0-2
goal 49’ Janssen 0-3
goal 55’ Celina 0-4

Swansea City 1-2 Derby County
Opstelling Swansea City: Nordfeldt, Zinchenko, John, van der Hoorn, Roberts, Grimes, Carroll, Markovic (65’ Fer), Routledge, McKay, Fulton (65’ Baker-Richardson)
Opstelling Derby County: Carson, Lowe, Pearce (54’ Olsson), Wisdom, Bogle, Anya, Thorne (64’ Johnson), Evans (58’ Bryson), Holmes, Mount, Marriott

Wedstrijdoverzicht:
goal 51’ Wisdom 0-1
goal 65’ Anya 0-2
goal 74’ Fer 1-2
geel 90’ Grimes

Swansea City 3-2 Brentford
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko (84’ Olsson), Carter-Vickers, van der Hoorn, Naughton, Asoro (70’ Celina), Carroll, Fer, Markovic (70’ McKay), Janssen, Piazon
Opstelling Brentford: Bentley, Henry, Konsa, Oliver, Odubajo, Yennaris, Woods, McEachtran (70’ Sawyers), Judge, Maupay, Benrahma

Wedstrijdoverzicht:
geel 13’ Markovic
goal 21’ Maupay 0-1
goal 78’ Celina 1-1
goal 82’ Benrahma 1-2
goal 84’ Janssen 2-2
geel 90+1’ McKay
goal 90+4’ Janssen 3-2

Nottingham Forest 0-0 Swansea City
Opstelling Nottingham Forest: Smith, Robinson, Hefele, Figueiredo, Darikwa, Diogo GonΓ§alves, Yacob, Bridcutt, Lolley (67’ Dias), Grabban (85’ Brereton), Clough (57’ Yates)
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Rodon, van der Hoorn, Naughton, Carroll, Fer, Markovic (61’ Celina), Asoro, McKay, Piazon

Wedstrijdoverzicht:
geel 12’ McKay
rood 41’ Carroll
geel 86’ Fer

Tweede en derde stukje van vandaag, hierboven staat nog een stukje dus! Plus een uitslag onderaan.

Swansea City 2-5 Middlesbrough
Opstelling Swansea City: Mulder, Zinchenko, Rodon, van der Hoorn, Roberts, Celina (85’ Fulton), Fer, Markovic (69’ Dyer), Asoro (57’ McKay), Janssen, Piazon
Opstelling Middlesbrough: Randolph, Friend, Flint, Fry, Shotton (75’ Batth), Clayton (57’ BeΕ‘iΔ‡), Leadbitter, McNair, Downing, Assombalonga (69’ Braithwaite), Forrest

Wedstrijdoverzicht:
goal 10’ Janssen 1-0
goal 21’ Leadbitter 1-1
goal 30’ Downing 1-2
geel 45+1’ Markovic
goal 45+1’ Downing 1-3
goal 63’ Assombalonga 1-4
goal 80’ Braithwaite 1-5
goal 81’ Janssen 2-5

Johan Derksen is positief voor zijn doen :wink: . Het aantal tegendoelpunten is natuurlijk wel een probleem als topclub, ofja club die in de bovenste regionen meestrijd. Weet alleen niet of het echt aan de spelers ligt, de manieren waarop ik soms tegengoals krijg is echt om krankzinnig van te worden, wat ik toch wel een minpuntje vind aan deze FIFA.

Die verhalen lees ik meer, maar dat valt bij mij dus reuze mee! Krijg vrij realistische tegendoelpunten allemaal.