Bayern, Dortmund, Barcelona.
In navolging op eerder bericht, aanvullende inspiratie: Valencia staat te koop. Fans hebben na tien jaar eindelijk hun zin. Wel veel problemen. Er moet nog 150 miljoen euro tegen het nieuwe stadion aan, dat al jaren half afgebouwd leeg staat en waarbij de gemeente de club uit het oude stadion wilt (dus ook nog een kans om met het āoudeā Mestalla te spelen). Verder een 340 miljoen euro schuld en 15 v/d 20 spelers loopt in twee jaar uit hun contract.
Wel is de selectie beter dan de voorgaande jaren, redelijk wat Spaans talent aanwezig. En zoals altijd prima shirtjes. Blijft toch een goede CM-club, wat de status ook is.
In de afgelopen dagen is het idee gegroeid om te gaan beginnen als Jose Mourinho. Echter ben ik nog op zoek naar een passende club voor hem. Iemand ideeƫn?
Waarom niet gewoon bij de club waar die al zit? Fener is al ruim 10 jaar geen kampioen meer geworden en hebben met o.a. Tadic, Oosterwolde en Amrabat een paar bekende gezichten
Persoonlijk zou ik proberen om successen te boeken met FenerbahƧe. Vorig jaar een bloedstollende titelstrijd met Galatasaray. Je kan daarna altijd overwegen om een stap te maken naar een andere competitie. Wellicht dat hij nog naar bijvoorbeeld de Franse competitie een stap kan maken of een lucratieve stap naar de āzandbakā of de VS.
Ik zit ook te denken om met Mourinho te starten. Mijn opties:
- FenerbahƧe
- FC Porto (terug naar waar het allemaal begon)
- Club in Frankrijk ( AS Monaco, Lille, Lyon, Lens of PSG)
- Of een terugkeer naar Engeland (lukt een 3e keer Chelsea of het ambitieuze Everton)
Waarom wil iedereen met de meest antipathieke, leugenachtige en irritante trainer aan de slag? Iemand die bovendien voor anti-voetbal staat? Gaan jullie dan een heel seizoen park-the-bus spelen?
Wie weet welke teams een sterke opleidingslink hebben met het gebied van midden amerika?(tussen mexico en venezuela), zoals Franse teams met mali senegal etc)
Brighton heeft daar wat spelers gehaald, als ik me niet vergis.
Ik twijfel om met Monaco te starten. Weet niet of dit het juiste topic daarvoor is maar zien jullie Cesc Fabregas daar trainer worden?
Vind het wel kunnen. Heeft er een verleden. Anderzijds is hij nu met Como bezig met een ambitieus project, waar ook genoeg geld in wordt gezet. Zie hem realistisch gezien niet nu vertrekken, maar het zou ook niet geheel onrealistisch zijn.
Klopt heb ook redelijk me twijfels erover, vind het semi realistisch.
Zijn momenteel weinig trainers met real face om te gebruiken bij Monaco naar mijn mening.
Kun je niet via Youtube een tutorial vinden om een look a like te maken, van bijvoorbeeld Henry. Is natuurlijk al eens trainer geweest en is nu analist maar wellicht een optie.
Zal eens kijken hoe of wat, bedankt voor de tipšŖš¼
Ik zit momenteel te twijfelen tussen Arsenal, Barcelona, Bayern Munchen en Chelsea. Bij Arsenal de goede reeks doorzetten en echt weer om de prijzen gaan of Chelsea/Bayern terugbrengen naar een stabiele club. Graag met de huidige trainer als coach. Wat zouden jullie adviseren?
The Gunners: onder Arteta weer terug de oude aan het worden. Fijne & jonge selectie, mooi stadion, altijd strakke shirts. Veelbelovende toekomst voor de club.
Ik ben vandaag toevallig met Chelsea begonnen. Een leuke jonge spelersgroep bomvol talent. Vanaf seizoen 2 wil ik proberen wat jonge Nederlandse spelers toe te voegen.
Hoe zouden jullie het bij zowel Arsenal als Chelsea aanpakken om met een goede visie en max 3 transfers per seizoen dit aan te pakken? Bij Chelsea zou uiteraard een deel van de selectie op de schop moeten? Bij Chelsea ben je natuurlijk ook wel verplicht de conference league te winnen en bij Arsenal mag je niet terugzakken lijkt me?
Met Chelsea wil ik de selectie flink laten inkrimpen door straks een boel keepers en een shitload aan verdedigers te laten gaan. Daarna wil ik het liefst een nieuwe doelman (Verbruggen?) en een serieuze concurrent voor Jackson vastleggen.
Leuke optie met Verbruggen!