FIFA 22 - Algemene Discussie

Eens. Het vreemde is dat ik dat dus alleen niet in hun tactiek zie. Liverpool speelde bijvoorbeeld met ‘‘drukzetten bij fout van de tegenstander’’. Tegen RB Leipzig heb ik zelfs de tactiek aangepast naar gebalanceerd en zelfs toen had ik er nog steeds last van.

Dat is wel vrij opmerkelijk. Wellicht wordt het gereset? Voorheen kon je zelf met een tweede controller ook de sterkste opstelling kiezen bij de tegenstander net voor dat je de wedstrijd start.

Huge news: EA heeft zojuist bekend gemaakt dat het vanaf juli 2023 de samenwerking met FIFA stopt. Het spel moet vanaf dan EASportsFC gaan heten.

Benieuwd wat dat betekend voor fifa23, ik verwacht enkel een update van fifa17 zoals de vorige 5 edities dit eigenlijk al waren.

Wie kan mij vertellen hoe ik mods kan installeren (en waar te downloaden) om alle echte teamnamen in het spel te krijgen? Ik heb eerder dit jaar een nieuwe gaming laptop gekocht en ik heb geen zin om die nu alweer te verpesten met foute downloads.

Hier is best wat info: FIFA22 modding (PC)

Ik gebruik zelf ook de mod van FIFER, met naast de juiste teamnamen ook betere gameplay, een hoop tattoo’s en bijna 1000 extra faces.

Carrière gestart met Man United maar bepaalde spelers zoals de Gea zit niet bij de selectie en als ik Henderson als keeper selecteer staat Dalot tijdens de wedstrijd ineens opgesteld?? Ook gooit ie m na een wedstrijd eruit met foutcode CE-34878-0. En dit gebeurd telkens ook met opnieuw opstarten en opnieuw carrière beginnen, iemand die mij kan helpen?

Probeer eerst de laatste squads te downloaden en dan je carrière opnieuw te beginnen.

Heb ik gedaan, maar helpt niet…
Download altijd de meeste recente squads

Hoor meer errors via de laatste update. Kun je dit nog ongedaan maken?

Gisteren ook opgemerkt, je kan de laatste spelersupdate uitschakelen maar dan heb je de spelerskernen van begin het spel.

Zal wel komen. Tot je FIFA22 op PlayStation gratis kunt spelen. Hebben ze het spel slechter gemaakt.

Ik speel nog fifa op de xbox one. Nu ben ik van Blackburn overgestapt naar Arsenal en moest ik een stadion kieze . Vervolgens raak ik in de finale van de Europa League om daar te spelen in het Arsenal stadion. Hoe dan?!

Ik zie het probleem niet? De finale is dat jaar toevallig in je thuis-stadion, da’s toch tof?

Het probleem is dat ik niet in dat stadion kan spelen. Ik moet dus create stadium doen. En vervolgens zit het dus wel in het spel als finale stadion. :face_with_symbols_over_mouth:

Da’s wel raar, inderdaad.

Mensen ook steeds last van errorfout CE 34878-0?
Wat hebben jullie gedaan om het weg te laten gaan?

Hey allen, ik ben sinds een tijdje minder actief op het forum… is er toevallig al nieuws over fifa 23?

Kan toch niet anders dan een kopie van 22 worden. Ea en fifa gaan uit elkaar, denk dat er niet veel verandering in zal zitten. Zoals sinds 2017 eigenlijk al is

EA is laat dit jaar. Nog helemaal geen nieuws over FIFA 23 tot op heden.