Bij de Live-startpunten zijn Portugese, schotse en league One en League Two toegevoegd.
Dit even ter info moest je nog carriereplannen.
In april gestart met Everton, maar door omstandigheden een slecht eerste seizoen gedraaid en er destijds mee gestopt.
Mede doordat mijn amateurvoetbalseizoen voorbij is, heb ik weer avonden vrij en dus tijd voor een carriere.
Ik ga kiezen voor Borussia Monchengladbach.
Wat is een realistische trainer?
- Nuri Sahin
- Marco Rose
- Edin Terzic
- Kasper Hjulmand
- Roger Schmidt
- Alfred Schreuder
Goedemiddag ,
Ik ben op zoek naar een nieuwe club ! Moet het liefst aan de volgende eisen voldoen:
Competitie geen voorkeur alleen geen Nederland
Echt stadion
Club die speelt voor Europees voetbal
Aanvallend systeem ( Merk bij het systeem van bijvoorbeeld Manchester city dat veel spelers laag op het veld blijven met de standaard instellingen waardoor je vaak maar met 2/3 mensen aanvalt)
Het liefst 1 Nederlander in t elftal
Club die al wat transfers heeft gemaakt die in FC25 ook kunnen .
Villarreal of Betis. Leuke clubs alleen nog geen Nederlander, al is Danjuma verhuurd bij Villarreal weet ik zo uit mijn hoofd. Juist leuk om daar iemand aan toe te voegen.
Leverkusen zou ook kunnen en dan een rebuild omdat er nogal wat spelers vertrekken. Met Ten Hag heb je een NL coach die graag spelers waarmee hij eerder werkte bij zijn team wil hebben.
Ben zelf vanmorgen met Everton begonnen. Wat een puinhoop is het daar. Verouderde selectie en totaal niet in balans. Live points zo dat ik dus in seizoen 25/26 start
Een mooie zomer, met werk aan de winkel, dus
Ja die selectie is ver weg van op niveau. Heel onherkenbaar ook.
*Lees trouwens net dat Everton bijna rond is met Kenny Tete (transfervrij)
Dat zou een prima versterking zijn. Had hem graag terug gezien in Amsterdam. Maar Kroes is niet de snelste qua transfers.